زیدان: همانند همه فوتبالدوستان از دیدن گل آسنسیو به وجد آمدم/ رئال تشنه موفقیت است

زین‌الدین زیدان که شاگردانش در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا با پیروزی 2 بر صفر بامداد امروز (پنجشنبه) برابر بارسلونا، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر یک بر آبی‌واناری‌ها غلبه کردند و به عنوان قهرمانی دست یافتند، خودش نیز شخصاً هفتمین جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید را تجربه کرد. این سرمربی فرانسوی در 90 بازی که روی نیمکت کهکشانی بوده، 68 پیروزی با این تیم کسب کرده و تنها 7 شکست را تجربه کرده است.
زیدان که در این بازی رونالدو Ronaldo را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و از گرث بیل و ایسکو استفاده نکرد و کاسمیرو را نیز از دقیقه 62 راهی میدان کرد، پس از پایان بازی گفت: من بازیکنانی فوق‌العاده در اختیار دارم. شما هم دیدید با وجود اینکه ایسکو که در بازی رفت در نوکمپ عالی بازی کرد به همراه چند بازیکن دیگر در ترکیب نبودند، تیم هنوز هم قوی بود. وقتی چهار بازیکن از ترکیب اصلی تیم را تغییر می‌دهید و پویایی تیم تغییری نمی‌کند، این واقعاً رضایت‌بخش است.
وی ادامه داد: ما بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم. رئال بازی را خیلی عالی شروع کرد و از همان ابتدا فشار زیای به حریف آوردیم و در نیمه زمین بارسا بودیم و از همان جا شروع به گرفتن توپ از آنها کردیم. این همان بازی بود که امیدوار به انجامش بودیم. از عملکرد تیم در هر دو بازی رضایت داریم و باید به بازیکنانم که شگفت‌انگیز هستند، بابت این عملکرد تبریک بگویم.
زیدان در مورد شادی‌اش به هنگام به ثمر رسیدن گل اول بازی که روی شوت سرضرب و زیبای آسنسیو به ثمر رسید، اظهار داشت: نه‌تنها مارکو آسنسیو، بلکه همه بازیکنان در این دیدار عالی بودند. آنها می‌دانند که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند. از گل مارکو لذت بردم و از آنجایی که فوتبال را دوست دارم، به مانند همه فوتبالدوستان با دیدن چنین گلی به وجد می‌آیم و تحت‌تأثیر قرار می‌گیرم.
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در عین خوشحالی اما به شاگردانش هشدار داد که در فوتبال ممکن است شرایط به سرعت علیه این تیم شود. او گفت: فوتبال همین است و ممکن است فردا و یا در دو بازی بعد اوضاع کاملاً تغییر کند. با این وجود خوب یا بد، ما به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد و همین رویه‌ای که در پیش گرفته‌ایم را ادامه خواهیم داد.
زی‌زو در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به فتح دو جام سوپرجام اروپا و سوپرجام اسپانیا تأکید کرد: بازیکنانم شایسته اعتبار برای کسب عناوین قهرمانی مقابل تیم بزرگ منچستریونایتد و بارسلونا هستند. مردم شاید با خود فکر کنند که کسب این جام‌ها آسان بوده، اما اینطور نیست. برای رسیدن به این جایگاه تیم سخت تلاش کرده و انگیزه بالایی نیز پشت این موفقیت‌ها بوده است. این تیم تشنه موفقیت است و این را در هر بار بازی کردن ما می‌بینید. بودن در چنین سطحی واقعاً خوب است.
وی در پایان گفت: ما خوشحالیم، اما می‌دانیم که فصل طولانی در پیش داریم که به زودی آغاز می‌شود و کار آسانی در پیش نداریم، اما برای چالش‌ها آماده‌ایم. ما می‌توانیم از این موفقیت خود لذت ببریم و قصد داریم همینطور به کارمان ادامه دهیم. می‌دانم که کار دشواری در فصل پیش‌رو پیش داریم و هنوز به عنوانی نرسیده‌ایم. سال گذشته در هفته پایانی بود که قهرمان لالیگا شدیم و این فصل هم شرایط می‌تواند به همین شکل رقم بخورد. باید تا آخرین لحظه بجنگیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 295807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟