سعید آقایی: هر چه در توان دارم برای هواداران سپاهان می گذارم

سعید آقایی در رابطه با دربی اصفهان اعتقاد دارد که سپاهان بازی خوبی را ارائه داد و چند هفته زمان می برد تا بازیکنان سپاهان با یکدیگر هماهنگ شوند.
سعید آقایی در رابطه با برد سپاهان در دربی اصفهان گفت:
خدا را شکر بازی خوبی بود. تیم ذوب آهن خوب بازی کرد و موقعیت های خوبی داشتیم. نیمه دوم می توانستیم دو گل بزنیم و خدا را شکر توانستیم از گل هایمان دفاع کنیم. این سه امتیاز را نیاز داشتیم و برای ما مهم بود.
سعید آقایی مدافع سپاهان در رابطه با بازگشت سپاهان به روند پیروزی تصریح کرد:
تیم ما تغییرات زیادی داشت. به خاطر همین چند هفته طول می کشد که با هم هماهنگ شویم. خدا را شکر این بازی را بردیم و ان شاء الله بازی بعدی را نیز ببریم و برد آن بازی برای تثبیت روند بردها برای ما خیلی مهم است.
وی در مورد تیم ذوب آهن نیز گفت:
به آن ها تبریک می گویم. واقعاً تیم خوبی بودند. مربی بسیار بزرگی دارند. من دو سال خوب با امیرخان داشتم. خیلی به من کمک کرد و همیشه مدیون او هستم.
سعید آقایی در رابطه با موقعیت اول بازی نیز اذعان داشت:
موقعیت خوبی بود و من هم اصلاً این موقعیت ها را از دست نمی دهم. یک لحظه بدنم پایین بود و دیگر ندیدم. توپ به سر من خورد و من هم روی زمین بودم و توپ به بیرون رفت.
او در رابطه با احساساتی شدن در بازی قبل عنوان کرد:
واقعا بازی قبل تیم ما ده نفره بود. اخراج اشتباه باعث شد تا دو امتیاز را از دست بدهیم. من عادت دارم پیراهن هر تیمی را بپوشم با جان و دل برایش بازی کنم. هواداران سپاهان هم واقعاً مرا خیلی شرمنده کردند. ان شاء الله از این به بعد هر چه در توان دارم برایشان خواهم گذاشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟