استقلال فرصت زیاد گلزنی نداشت/سقف قرارداد بازیکنان سایپا 600 میلیون تومان است

تیم فوتبال سایپا در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در یک دیدار حساس به مصاف استقلال Esteghlal تهران رفت و در نهایت موفق شد با تک گل محمد عباس زاده که از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید آبی‌پوشان را شکست دهد و با 10 امتیاز در مکان سوم جدول جای بگیرد.
رضا درویش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی سایپا مقابل استقلال و کسب 3 امتیاز مهم از این دیدار گفت: «تیمی که قرار است در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار بگیرد موظف است تا در همه بازی‌ها نمایش خوبی داشته باشد و برای برد به میدان برود. در بازی مقابل استقلال هم بازیکنان سایپا برای پیروزی وارد زمین شدند و خیلی خوشحالم که موفق شدند 3 امتیاز این دیدار را کسب کنند.»
وی ادامه داد: «ما در تمام دقایق بازی سرتر از استقلال بودیم آنها به جزء یک ضربه‌ای که به تیر دروازه‌ زدند و یک موقعیت هم در نیمه دوم، فرصت خطرناک دیگری روی دروازه سایپا ایجاد نکردند اما بازیکنان سایپا فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتند که با درخشش مهدی رحمتی آنها را از دست دادند.»
مدیرعامل سایپا در خصوص عملکرد داور بازی و صحنه پنالتی این تیم افزود: «من تخصصی در امر داوری ندارم و نمی‌توانم زیاد در این مورد نظر دهم. اما چند صحنه واضح بود که داور می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد. صحنه اول روی خطای پنالتی بود که شاید رنگ کارتی که به رحمتی نشان داد باید فرق می‌کرد. در صحنه دوم هم در اواخر نیمه اول ضربه سری که عباس زاده زد و به دست مدافع استقلال برخورد کرد و داور در حالی که می‌توانست پنالتی اعلام کند اما حتی ضربه کرنر هم برای ما اعلام نکرد.»
درویش در مورد درخشش بازیکنان جوان تیم سایپا مانند علی قلی زاده که محصول این باشگاه هستند بیان کرد: «باشگاه سایپا در چند سال اخیر جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد که مهدی ترابی سرآمد آنها است. ضمن اینکه قلی‌زاده هم در یکی دو فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب ما بود و مثل این بازیکن در تیم خودمان زیاد داریم. سلطانی‌مهر، جعفری و شجاعی از جمله بازیکنان جوانی هستند که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.»
وی در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان سایپا در فصل جاری لیگ برتر گفت: «در این فصل باشگاه سایپا مبلغی را به عنوان سقف قرارداد درنظر گرفت که سقف آن 600 میلیون تومان است و همه بازیکنان تیم قراردادشان کمتر از این مبلغ است. علی دایی چند بازیکن دیگر هم مدنظرش بود که باتوجه به اینکه مبلغ درخواستی آنها بیشتر از سقف باشگاه بود نتوانستیم آنها را جذب کنیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟