زیدان: با تلاش و تمرین به اهداف‌مان خواهیم رسید/ خودم نمی‌دانم اما می‌‌گویند بهترین تیم دنیا را دارم

زین الدین زیدان در اولین کنفرانس خبری خود در فصل 18-2017 لالیگا که پیش از بازی خارج از خانه رئال مادرید برابر دپورتیوو لاکرونیا به خبرنگارانی که رمز تیم او برای حفط سطح کیفی تیمش چیست، گفت: مثل همیشه، سختکوشی چیزی است که ما را به چیزهایی که می‌خواهیم می‌رساند. ما در موقعیت خوبی قرار داریم اما باید پیشرفت کنیم. فصل بسیار طولانی است و این تازه اولین بازی ماست. 38 بازی در پیش دارینم و یادم هست که هفته پیش در آخرین هفته قهرمان شدیم. با تلاش و تمرین می‌توانیم به چیزهایی که می خواهیم برسیم.
زیدان درباره دپورتیوو لاکرونیا هم گفت: حریف ما تیمی است که می‌خواهد بازی خوبی ارائه کند و در خانه می‌داند چگونه باید نتیجه بگیرد و بازیکنان خوبی دارد. همه بازی‌های ما برابر رقبایی اینچنینی خواهد بود اما ما کارمان را برابر تیمی شروع می‌کنیم که با اشتیاق فراوان بازی می‌کند. چیزی که اهمیت دارد این است که ما در سطحی بالاتر از حریف بازی کنیم.
زیزو در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش بهترین تیم دنیاست، اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا این تیم بهترین تیم دنیا است یا نه اما این‌طور می‌گویند. مطمئناً ما تیمی بسیار جذاب داریم که البته هنوز می‌‌تواند بهتر از این باشد. ما بازیکنان جوان داریم که همیشه آماده یادگیری هستند. این هدف ماست چون در ادامه فصل کار سخت‌تر خواهد شد.
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤالی که آیا تیمش بسته شده است و دیگر بازیکن به آن اضافه نخواهد شد، تأکید کرد: تا 31 آگوست که بازار Store نقل و انتقالات باز هست، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
رئال مادرید 45 دقیقه بامداد دوشنبه به وقت تهران در ورزشگاه ریاسور به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟