قربانی: سلطانی‌فر نگاه سیاسی به ورزش را به آرامش در این حوزه تغییر داد

محمدحسین قربانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش Sport و جوانان، گفت: به هیات رییسه و نمایندگان مجلس و وزرای پیشنهادی خدا قوت می‌گویم.
به گفته نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس ارتقاء هویت ملی دینی، مسئولیت‌پذیری، ارتقاء سلامت، نشاط و شادابی مردم، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، توسعه مسائل فرهنگی و اخلاقی باید مورد توجه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان باشد.
وی بودجه ورزش و جوانان را بیست و هفت صدم درصد بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان دانست و بر توزیع عادلانه آن تاکید کرد.
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه سلطانی‌فر در مدت ۹ ماه وزارت در دولت یازدهم ارتباط خوبی با مجلس داشت، اظهار کرد: ایشان توانست در این زمان محدود آرامش را به حوزه ورزش کشور برگرداند. نگاه به ورزش همواره نگاه سیاسی بود اما ایشان توانست آرامش را به این حوزه برگرداند.
قربانی تهیه پیش‌نویس استراتژی ورزش و توجه به بانوان و ایجاد یک معاونت در وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم را از اقدامات سلطانی‌فر برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌های پیشنهادی ایشان منطبق بر سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی، برنامه ششم و واقع‌بینانه است.
نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس، مناسب سازی مراکز خدمات عمومی با وضعیت جسمی جانبازان و معلولان، ارتقاء سلامت جسمی و روحی معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد نهضت فراگیر ملی برای ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، اشتغال و مسکن جوانان، انجام معاملات در طریق سامانه الکترونیک، خرید خدمات از بخش خصوصی و تعاونی، تقسیم درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی، اعمال اصول جنسیتی را از جمله برنامه‌های پیشنهادی سلطانی‌فر برشمرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟