شهرداری تبریز از امتیاز میزبانی محروم شد!

تیم شهرداری تبریز در حالی به هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول نزدیک می شود که تاکنون موفق به کسب مجوز بری میزبانی از حریفان خود در در ورزشگاه اختصاصی نشده است.
طبق اعلام فریبرز محمودزاده مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، شهرداری تبریز نمی تواند دیدارهای خود را در ورزشگاه اختصاصی انجام دهد و تا به امروز به چنین امری رضایت نداده است.
برگزاری دیدار شهرداری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای تیم دسته اولی شهرداری تبریز سخت و درست نیست چرا که نخست چمن این ورزشگاه تحمل برگزاری دیدارهای هر چهار نماینده تبریز را ندارد و آسیب خواهد دید و دوم اینکه برگزاری دیدارها در این استادیوم باعث می شود هواداران این تیم از نظر دسترسی به خاطر دوری از شهر دشوار شود و نتواند از امتیاز اصلی خود که همانا تشویق و حضور هواداران است بهره مند شوند.
متاسفانه مشخص نیست دلیل قاطع محمودزاده جهت انجام نشدن مسابقات در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز چیست! چرا که ارتباطی به نواقص فنی ندارد و این ورزشگاه از نظر ایمنی و امنیتی تامین است، رختکن های مناسب و استاندارد مجهز به دوش، نورافکن، جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه و سکوهای منظم برای حضور هواداران را دارد.
می توان گفت وضعیت ورزشگاه اختصاصی شهرداری به مراتب بهتر از استادیوم شهداء ماهشهر می باشد که سازمان لیگ و محمودزاده به عنوان مسئول کمیته برگزاری مسابقات اجازه انجام دیدار دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز را در همچنین ورزشگاه غیر استانداردی صادر کردند.
نکته مهم و تفاوت اصلی در اینکه چرا ماهشهری ها توانستند در ورزشگاه غیر استاندارد که تمرینات خود را در آن انجام نمی دهند را به عنوان محل برگزاری یک دیدار رسمی اعلام کنند، در نحوه فعالیت هیات فوتبال هر دو استان است چرا که سرپرست اداره ورزش Sport و جوانان و هیات فوتبال اهواز با همه توان خود از تیم ماهشهر به عنوان نماینده استان خود در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حمایت کردند.
باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا هیات فوتبال و مسئولان ورزشی استان آذربایجان شرقی در ادامه مثل همیشه رسالت اصلی خود که همانا بستر سازی لازم برای برگزاری مسابقات پویا و حمایت از نمایندگان استانی است را اجرا می کند یا تصمیم به سکوت خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟