ناظم‌‌الشریعه: فوتسال وقتی نتیجه گرفت که جو آرامی داشتیم/ هیچ‌وقت ادعا نداشتیم

محمد ناظم‌الشریعه در مورد شرایط تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان به اردو دعوت شدند و کار خودمان را برای مسابقات ترکمنستان دنبال می‌کنیم، می‌خواهیم برای رسیدن و هماهنگی تلاش کنیم و تلنگری به بازیکنان بزنیم، زمانمان کم است اما می‌خواهیم روز به روز بهتر شویم، مشکلات و حواشی وجود دارد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با استفاده از نیروهای جوان و تزریق بنزین سبز عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی در رابطه با استفاده از واژه بنزین سبز عنوان کرد: ‌40-30 درصد به بازیکنان جوان اضافه کردیم که البته این از شایستگی بازیکنان سابق کم نمی‌کند و ما در ادامه از آنها هم بهره می‌بریم، در ترکمنستان هم از بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد که آنها به تجربه برسند، نگاه ما به جام جهانی 2020 است؛ البته خیالمان راحت است و با قدرت کار می‌کنیم تا آماده حضور در این رقابت‌ها شویم.
ناظم‌الشریعه درمورد وضعیت محمد طیبی و اینکه آیا باشگاه خارجی او اجازه حضورش در تیم ملی را می‌دهد، خاطرنشان کرد: مشکل طیبی این است که مسابقات پیش رو در فیفادی نیست، او خودش این مساله را پیگیری کرده و ما هم پیگیری‌هایی انجام دادیم، یکی از مشکلات زمان زیاد مسابقات است که 10 روز به طول می‌انجامد و از چند روز قبل هم بازیکنان باید به اردو بیایند؛ امیدواریم شرایط حضور او فراهم شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه تاکید کرد: آینده فوتسال را روشن می‌بینم و حتی وضعیت از سال 2016 هم بهتر خواهد بود، ما توقع زیادی نداریم،‌می‌خواهیم به جامعه فوتسال کمک شود. این بچه‌های برای همین لیگ هستند. شاید ما در کارمان اشتباه هم کنیم اگر این اتفاق افتاد این مورد را به ما گوشزد کنند و هیچ کس ناراحت نخواهد شد. ما هیچوقت ادعا نداشتیم در ادامه هم نخواهیم داشت. فوتسال ما وقتی نتیجه گرفت که جو آرامی وجود داشت امیدوارم این جو آرام همیشه وجود داشته باشد و روز به روز هم بهتر شود، ما امروز یک برند جهانی هستیم، فوتسال می‌تواند به کل ورزش Sport ایران کمک کند انشاءالله با تغییر کفپوش سالن فوتسال آکادمی فوتبال می‌توانیم آکادمی فوتسال را راه‌اندازی کنیم، ما در ادامه المپیک را هم پیش رو داریم و باید با قدرت کار کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟