برگزاری مسابقات کشتی فرنگی کارگران کشور به میزبانی استان اردبیل

قاسم رحیمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی کارگران کشور به میزبانی استان اردبیل اظهار داشت: این دوره از مسابقات کشتی فرنگی کارگران کشور از 22 تا 24 شهریورماه در سالن سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران اردبیل برگزار می‌شود.
وی افزود: با عنایت به هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم انجام شده با اداره کل ورزش Sport و جوانان استان، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی کارگران توسط هیئت ورزش کارگری استان اردبیل و با مشارکت انجمن کشتی کارگران و هیئت کشتی استان برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا میزبانی استان اردبیل برای ورزشکاران کارگر اعزامی از سراسر کشور به این دوره از مسابقات خاطره‌ای ماندگار باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ورزش را در حفظ سلامتی و نشاط افراد جامعه بسیار موثر دانست و با تاکید بر اهمیت و ضرورت توسعه ورزش در جامعه کار و تولید استان گفت: پرداختن به ورزش برای تمامی افراد جامعه امری لازم و ضروری است.
رحیمی بیان کرد: تلاش داریم با برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی درون کارگاهی در قالب ورزش صبحگاهی برای کارگران واحدهای تولیدی و نیز برنامه پیاده‌روی خانوادگی در مقاطع مختلف زمانی و اعزام تیم‌های ورزشی کارگران به مسابقات سراسری و برگزاری مسابقات ورزشی استانی و شهرستانی در رشته‌های مختلف ورزشی، در ارتقای سلامت کارگران و خانواده آنان گام موثری برداریم.
این مسئول با اشاره به موفقیت بانوان کارگر استان در رقابت‌های ورزشی تصریح کرد: تیم آمادگی جسمانی بانوان کارگر اردبیل که به نمایندگی از استان اردبیل در چهاردهمین دوره رقابت های آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان کارگر کشور از تاریخ 21 تا 23 مردادماه در شهرستان بندر انزلی شرکت کرده بود با اقتدار موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز این دوره از مسابقات شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد:‌ این تیم با شرکت چهار نفر متشکل از سه ورزشکار و مربی تیم در این دوره از رقابت‌های آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان کارگر کشور شرکت داشت که مهین رحیمی در رده سنی 28 تا 35 سال با کسب مدال طلا مقام نخست کشوری را به دست آورد و لیلا سعادتی در رده سنی 20 تا 27 سال با کسب مدال برنز موفق به کسب مقام سوم کشوری شد.
رحیمی با بیان اینکه تیم استان اردبیل در این دوره از رقابت‌ها، مقام چهارم تیمی چهاردهمین دوره رقابت‌های آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان کارگر کشور را کسب کرد، افزود: بایدتلاش کنیم تا این موفقیت‌ها در استان بیش از گذشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟