قلی‌زاده: دوست دارم در لیگ فوتبال هلند بازی کنم/ الگوی من در فوتبال نیمار است

در مورد پیروزی نارنجی‌پوشان در این بازی، درخشش خودش در ترکیب سایپا و مسائل مختلف دیگر صحبت به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:
*  بازی با استقلال Esteghlal چطور بود؟
بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم برنده شویم، هرچند که چند فرصت خوب را هم از دست دادیم. شکست دادن استقلال کار آسانی نبود، چون آنها جزو تیم‌های پرقدرت لیگ هستند البته به نظر من استقلال یک فرصت صددرصد بیشتر نداشت که آن هم شوت وریا غفوری بود. آنها بیشتر روی ضربات ایستگاهی و ارسال‌های بلند تمرکز کرده بودند. به نظر من سایپا مستحق برد در این بازی بود.
*  فکر می‌کردی استقلال را شکست بدهید؟
ما در تمامی مسابقات فقط با نیت برد بازی می‌کنیم و هیچ وقت حاضر نیستیم عقب‌نشینی کنیم. علی دایی هم از ابتدای هفته تأکید کرد که باید استقلال را ببریم و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. حالا هم به فکر بازی با تراکتورسازی هستیم تا سه امتیاز را بگیریم.
*  فکر می‌کنی چرا استقلال خوب نتیجه نگرفته است؟
من فقط باید در مورد تیم خودم صحبت کنم. استقلال تیم پرقدرتی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد، ولی اینکه چگونه نتیجه گرفته است به من ربط ندارد.
*  چرا خوشحالی عباس‌زاده اینقدر جنجال به پا کرد؟
این حساسیت‌ها فقط در فوتبال ایران وجود دارد. به‌هر حال در ایران خیلی‌ها به استقلال علاقه دارند و این علاقه را نشان می‌دهند.
* به نظر تو سایپا امسال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟
هنوز چهار هفته از بازی‌ها سپری شده است و نمی‌توان از قهرمانی صحبت کرد. ما فقط تلاش می‌کنیم تا این روند را ادامه دهیم.
*چرا مقابل استقلال دو فرصت خوب را از دست دادی؟
در موقعیت اول که توپ بلند شد و به صورتم برخورد کرد و در موقعیت دوم هم می‌خواستم یک بغل‌پای مطمئن بزنم که در نهایت توپ به پشت پای رحمتی برخورد کرد. مطمئن باشید در بازی‌های بعدی این دو فرصتی که از دست دادم را جبران خواهم کرد.
* الگوی تو در بین بازیکنان خارجی چه کسی است؟
الگوی من نیمار است و همیشه سعی می‌کنم حرکات او را یاد بگیرم. البته دریبل زدن من تخریب بازیکنان نیست و دوست دارم که حرکات تکنیکی انجام بدهم.
* کار کردن با علی دایی چطور است؟
فوق‌العاده است و خیلی‌ها آرزو دارند با این مربی کار کنند. امیدوارم جواب اعتماد علی آقا را بدهم.
*  فکر می‌کنی یک روز به فوتبال اروپا بروی؟
امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. من دوست دارم در لیگ هلند بازی کنم، چون در این کشور به جوانان توجه ویژه‌ای می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟