زهیوی: فشار زیادی را تحمل کردم/ پیکان حریف خطرناکی است

در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: در برخی بازی‌ها خیلی تحت فشار بودیم. در بازی با نفت تهران که در زمین خودمان بازی می‌کردیم نتوانستیم پیروزی را به دست بیاوریم. همه هواداران در آن مسابقات انتظار داشتند برنده شویم که اینطور نشد. خدا را شکر در بازی با گسترش فولاد عملکرد خوبی داشتیم. در روز بازی هوا بسیار گرم بود. این گرما برای هر دو تیم بود و ما هم از این مسئله خیلی اذیت شدیم. 
وی در مورد اینکه گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند، عنوان کرد: اینکه گلزنی کردم حاصل تلاش تمام بازیکنان بوده است. کار خاصی نکردم. خدا را شکر دل هواداران را شاد کردیم. اینکه هواداران در آن گرما به ورزشگاه می‌آیند و از دقیقه یک تا 90 تیم را تشویق می‌کنند کاری بسیار بزرگ و قابل تقدیر است. نمی‌دانم جواب هواداران را چطور بدهم. امیدوارم با نتایج خوبی که در ادامه می‌گیریم بتوانیم باعث شادی مردم شویم.
مهاجم فولاد خوزستان در رابطه با اینکه در این مدت به دلیل مصدومیت فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به او انتقاداتی مطرح می‌شد، تصریح کرد:‌ بله شرایط سختی بود. کار مربی و بازیکنان خیلی سخت است. خودم جزو بازیکنانی هستم که خیلی تحت فشار بودم. امسال خیلی حرف برای گفتن داشتم و دارم اما در ابتدای راه مصدوم شدم. در قطر مصدوم شده بودم و با عملی که انجام دادم شرایط بسیار خوب بود اما در بازی با پرسپولیس پایم از نقطه‌ای گرفت که بسیار عجیب بود. دو هفته بیرون نشستم و الان به وضعیت خوبی رسیدم. وضعیت سختی بود. اکثر بازیکنان ما مصدوم شدند. نفراتی که کادرفنی روی آنها حساب کرده بود شرایط بازی نداشتند. ان‌شاءالله از هفته پنجم بتوانیم با حضور همه بازیکنان بتوانیم فولاد قوی و قدرتمند مدنظر هوادارن شویم.
وی در مورد اینکه آیا بعد از کسب دو پیروزی می‌توانند مقابل پیکان هم به این روند ادامه دهند، اظهار داشت‌: توکلمان به خدا است. امیدواریم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی بتوانیم هر سه امتیاز را بگیریم و تعطیلات خوبی داشته باشیم.
زهیوی در مورد شرایط پیکان خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل هستیم و شرایط تیم‌ها هنوز معلوم نیست. الان به وضعیت استقلال Esteghlal نگاه کنید. آنها تیم قوی هستند ولی فعلا جایگاه خوبی ندارند. هنوز توان اصلی تیم‌ها مشخص نشده چرا که تیم‌ها در بدنسازی بودند و محک جدی نخوردند. بعد از هفته پنجم و اتمام تعطیلات قدرت اصلی تیم‌ها را می‌بینید. اینکه پیکان دو امتیاز گرفته مهم نیست.این تیم با تمام توان در میدان حاضر می‌شود و بدون شک حریف خطرناکی است. ما برای برد به میدان می‌رویم و امیدواریم در این بازی نتیجه بگیریم.
مهاجم فولاد در مورد اینکه آیا امیدی به حضور در لیست تیم ملی دارد، عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. در گذشته هم گاهی بازیکنانی که مدنظر کادرفنی بودند با وجود مصدومیت دعوت شدند. آرزوی قلبی من حضور در تیم ملی است اما اگر در این اردو به تیم ملی دعوت نشدم هم ایرادی ندارد. قطعا این مسئله باعث می‌شود که در ادامه لیگ بیشتر تلاش کنم و بتوانم نظر کادرفنی را برای حضور در اردو‌های بعدی جلب کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟