دیبالا: انتظار نداشتم در پست ماندزوکیچ بازی کنم اما مشکلی ندارم

یوونتوس شب گذشته (شنبه) اولین بازی‌‌اش در فصل جدید سری A را با پیروزی 3 بر صفر خانگی برابر کالیاری پشت سر گذاشت تا شروعی خوب را در فصل جدید تجربه کند. در این بازی پائولو دیبالا یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و علاوه بر گل زیبایی که به ثمر رساند، یک بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.
او در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من فکر می‌کنم که تیم‌مان عملکرد خوبی داشت. من از گلی که زدم راضی‌ام چون به ما کمک کرد اختلاف‌مان را در نیمه اول به 2 گل افزایش دهیم و خوشحالم که با کلین شیت بازی را بردیم. بازی را کمی متزلزل شروع کردیم اما با زدن گل اول، بر اوضاع مسلط شدیم. به لطف جیجی بوفون که پنالتی حریف را مهار کرد، ما توانستیم تمرکزمان را برای ادامه مسابقه حفظ کنیم.
برای این بازی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس تغییراتی تاکتیکی اعمال کرد و تیمش را با سیستم 3-3-4 به میدان فرستاد که در آن ماریو ماندزوکیچ نقش مهاجم نوک و دیبالا به عنوان گوش چپ بازی می‌کرد، پستی که فصل گذشته ماندزوکیچ در آن قرار داشت.
دیبالا در این خصوص هم عنوان کرد: من انتظار نداشتم که در پست ماندزوکیچ بازی کنم اما زمانی که در پالرمو بودم هم در این پست بازی کرده بودم پس برای بازی در این پست آماده هستم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟