مقایسه خرید‌های جدید پرسپولیس و الاهلی

در یکی از حساس ترین دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی به مصاف هم می‌روند. روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی به مقایسه "بشار رسن" و "ده سوزا"، دو بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی که قرار است در عمان از آنها رونمایی شود پرداخت.
این روزنامه عربستانی درباره بشار رسن نوشت: این بازیکن عراقی در ۱۱۴ بازی که برای نیروی هوایی عراق انجام داده توانسته ۶۲ گل به ثمر برساند. او در سال ۲۰۱۴ به تیم‌ ‌ملی بزرگسالان عراق دعوت شد اما هیچ بازی ملی در کارنامه ندارد. رسن در تابستان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و هنوز در هیچ دیداری برای این تیم به میدان نرفته است.
روزنامه الریاضیه درباره "ده سوزا" خرید برزیلی الاهلی که چند روز پیش به این تیم پیوست نوشت: ده سوزا، این بازیکن برزیلی ۲۵ سال سن دارد. او سابقه بازی کردن در شاختار، انزا روسیه و پارتیزان بلگراد را در کارنامه دارد. ده سوزا در تیم پارتیزان بهترین عملکرد را داشت و توانست در یک سال ۴۲ گل به ثمر رساند. او با قراردادی دو ساله به الاهلی پیوسته است و امید زیادی به درخشش او می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟