ستاره مصدوم استقلال: هواداران صبور باشند؛ تیم نیاز به هماهنگی دارد

محسن کریمی، هافبک مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال Esteghlal درباره مصدومیت و دوران نقاهتش، توضیح داد: من کتفم را عمل کرده‌ام و دوران نقاهتم دو ماه و نیم طول خواهد کشید. حدود یک ماه از آن باقی‌ مانده و بعد از تعطیلات لیگ می‌توانم به تمرینات تیم ‌اضافه شوم. کتف من در رفتگی‌های مکرر داشت و کتفم در فصل قبل حدود ۳۰ بار در رفت و از این بابت خیلی اذیت شدم. تصمیم گرفتم که یک بار برای همیشه از شر این مصدومیت خلاص شوم و به همین دلیل آن را عمل کردم.
او که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می کرد، درباره خارج شدن اسمش از لیست گفت: شرایطم به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم ۱۰ بازی نخست نیم فصل اول را بازی کنم. با علی‌رضا منصوریان صحبت کردم و قرار شد تا پایان نیم فصل در کنار تیم تمرین کنم و سپس در نیم فصل دوم به لیست تیم ‌اضافه شوم. شاید من مصدومیتم تا بعد از تعطیلات بر طرف شود اما به دلیل بدنسازی نکردن نمی‌توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم. سعی می‌کنم بعد از مصدومیتم بدنسازی را با بدنساز و پزشکان تیم آغاز کنم تا بتوانم در نیم فصل دوم به شرایط آرمانی برسم.
کریمی درباره سنش، بیان‌ کرد: من سهمیه بالای ۲۳ سال حساب می‌شوم چون متولد ۲۹ شهریور ۷۳ هستم و یک ماه دیگر ۲۳ سالم به پایان می‌رسد. این قانونی بود که از قبل وجود داشت و اظهار نظرهایی بود که شاید این قانون Law تغییر کند اما با توجه به قوانین AFC و فیفا، این قانون سر جایش باقی ماند.
او درباره نتایج ضعیف استقلال در چهار هفته‌ ابتدایی و عملکرد ضعیف خط حمله این تیم، اظهار کرد: هواداران حق دارند ولی آنها باید صبور باشند. بازیکنان جدید ‌اضافه شده به تیم نیاز به هماهنگی دارند. تعطیلات پیش رو کمک می‌کند که تیم به هماهنگی برسد. وقتی مهاجمان جدید با هافبک‌ها هماهنگ شوند، مشکلات گلزنی تیم نیز بر طرف می‌شود. امیدوارم امسال زودتر از پارسال استارت خوب شدن را بزنیم.
هافبک مهاجم استقلال درباره عملکرد مهدی قائدی در این تیم هم بیان‌ کرد: مهدی بازیکن خوبی است. فشارهای زیادی بر روی او است که باید برداشته شوند. او نباید به حاشیه‌ها توجه کند زیرا او جوان است و راه زیادی برای نشان دادن خود دارد. سعی می‌کنم به او کمک کنم و انتظاراتی را که هواداران از من دارند بر آورده کنم.
او در پایان افزود: می‌خواهم پس از این دوران دیگر از مصدومیت دور باشم. در این چند سال خیلی اذیت شدم اما با کمک کادر پزشکی امیدوارم که دیگر مصدومیت به سراغم نیاید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟