سنگ تمام ستاره ایرانی در اروپا!

در چارچوب هفته نخست رقابت های سوپر لیگ یونان، شب گذشته المپیاکوس در ورزشگاه خالی از تماشاگر خود به مصاف لاریسا رفت و موفق شد با درخشش کریم انصاری فرد با نتیجه ۴ بر یک را شکست دهد.
در این مسابقه ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس در دقیقه ۶۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۵ پاس گل چهارم تیمش را برای فوتونیس مهیا کرد.
مهاجم تیم ملی کشورمان که اخیرا کمتر فرصت بازی در تیمش را پیدا می کند،پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به خانواده المپیاکوس تبریک می گویم ، ناراحت کننده است که بدون طرفداران خود بازی کردیم. مطمئنا آنها شایستۀ چنین برخوردی نیستند و ما با آنها نیروی مضاعفی داریم.
پیروزی خوبی بود، ما هنوز در حال آماده سازی به همراه بسیاری از چهره های جدید هستیم، باید این کار را ادامه دهیم. 
مهاجم ایرانی المپیاکوس افزود:” ما حرفه ای هستیم و در هر بازی باید دستور مربی را دنبال کنیم، مهم نیست که یک ثانیه یا نود دقیقه بازی کنیم، باید ۱۰۰ درصد آماده باشیم و با همه توان بازی کنیم.
مطمئنا در پست من رقابت بین بازیکنان بسیار خوب در یک سطح دوستانه وجود دارد. در هر مسابقه مربی تصمیم می گیرد که چه کسی بازی کند و من تلاش می کنم بهترین بازی ام را برای تیم باشگاهی وتیم ملی انجام دهم. ”
انصاری فرد درباره مسابقه با ریجکا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت:”ما آماده هستیم و برنامه داریم، کیفیت خود را در بازی رفت ثابت کردیم. در بازی برگشت ما باید بیش از ۱۰۰ درصد توانایی هایمان بازی کنیم و بخاطر باشگاه و طرفداران تمام تلاش خود را برای صعود به (مرحله گروهی) لیگ قهرمانان انجام دهیم.”برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟