زنگ خطر زیدان برای رئالی ها

با روحیه ترین رئال مادرید تمام سال های اخیر را امشب در برابر دپورتیوو خواهیم دید. رئال سرمست از فتح سوپرکاپ اروپا و اسپانیا که با شکست رقبایی بزرگ چون یونایتد و بارسلونابه دست آمد، کارش در لالیگا را برابر دپورتیوو شروع خواهد کرد.
شاید در 8 سال اخیر رئال همواره در ریاسور پیروز شده ولی فوتبالی های حتی نه چندان قدیمی هم به یاد دارند که رئال بین سال های 1992 تا 2008 از کسب برد در زمین دپورتیوو عاجز بود.
آخرین بار رئال سال 2008 و با فتح سوپرکاپ اسپانیا برابر والنسیا و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در هفته اول بازی ها پای به ریاسور گذاشت و 2-1 شکست خورد. پیش از آن مسابقه هم رئال سه بار دیگر نیز در هفته اول در زمین دپور به میدان رفته و مساوی کرده بود.
زیزو روز گذشته در جریان تمرین، بازیکنان رئال را گرد خود جمع کرد و به آنها هشدار داد که هرگونه دست کم گرفتن دپورتیوو، عواقب سختی در پی خواهد داشت و از آنها خواست که از دقیقه یک فشار لازم را به میزبان وارد کنند.
زیدان به خوبی می داند که رئال برای قهرمانی در لالیگا باید در کسب پیروزی تداوم داشته باشد و هرگونه لغزش به خصوص در ابتدای کار می تواند بسیار گران تمام شود. او هشداری که لازم بود را به بازیکنانش داد و حال باید دید نتیجه اش در میدان مسابقه چگونه خواهد بود.
زیزو برای بازی امشب رونالدو، کوواچیچ، اشرف حکیمی و مایورال را به دلایل مختلف به همراه ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟