کمترین زحمت، بهترین آمار

آسیا بهترین بستر برای این بود که خط دفاع پرسپولیس نشان دهد چند مرده حلاج است. آیا بهترین هست یا نه. جواب این سوال تا مرحله یک چهارم نهایی تقریبا مثبت بوده است. پرسپولیس در میان هشت تیم مقتدر حاضر در این مرحله بیشترین کلین‌شیت را دارد. اگرچه این تیم کمترین گل خورده را نداشته است. بیرانوند تا این مرحله هشت گل دریافت کرده است. شانگهای ۵ گل خورده و گوانگژو با ۷ گل دوم است و و پرسپولیس با هشت گل خورده رده سوم را در اختیار دارد. اما فاکتوری که آمار دفاعی شاگردان برانکو را قابل دفاع‌تر می‌کند تعداد کلین‌شیت‌هاست.
پرسپولیس با ۴ کلین‌شیت در کنار گوانگژو رکورددار است. اگرچه همیشه در کلین‌شیت بیشترین امتیاز را به دروازه‌بان می‌دهند و یک امتیاز مثبت برای دروازه‌بان به حساب می‌آید اما یک آمار دیگر، می‌‌گوید که این کلین‌شیت‌ها را باید به نام تمام تیم برانکو نوشت. بیرانوند با بیشترین تعداد کلین‌شیت، کمترین تعداد سیو توپ را در میان تمام همتایانش دارد. تنها ۱۶ سیو توپ در ۸ بازی. یعنی در هر بازی فقط ۲ سیو.
این‌ آمار نشان می‌دهد که تیم برانکو علاوه بر این که دروازه‌بان خوبی دارد، دفاع‌کردن را هم به خوبی بلد است و می‌داند چطور حتی مقابل تیم‌های قدرتمند آسیا به مهاجمان حریف فرصت گل ندهد. پرسپولیس کمترین موقعیت گل را به حریفان داده و بیشترین کلین‌شیت را به نام خودش ثبت کرده است. آماری درخشان از برانکو و بیرانوند با همکاری تمام بازیکنان حاضر در میدان.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟