مشهورترین فوتبالیست های دنیا اولین دستمزدشان را چطوری خرج کردند؟

برخی از بازیکنان ترجیح دادند که با دستمزدشان هزینه های نجومی مثل خرید ماشین انجام بدهند و برخی دیگر آن را تقدیم خانواده کرده اند. برخی از نمونه های جالب در این زمینه را با هم مرور می کنیم:
گرت بیل: بازیکن ولزی اولین دستمزدش در رئال مادرید را صرف ساخت یک کافه ورزشی در زادگاهش کاردیف کرد.
بوفون: دروازه بان اسطوره ای یوونتوس از ابتدای دوران فوتبالش معمولا دستمزدهایش را برای ساخت املاک کنار می گذاشت. در حال حاضر جیجی ۲۰ میلیون یورو ملک در سرتاسر ایتالیا دارد!
آگوئرو: مهاجم آرژانتینی با اولین دستمزدی که در تیم منچسترسیتی گرفت، ۱،۵ میلیون یورو برای خرید یک دستگاه "لامبورگنی آونتادور" به رنگ مشکی هزینه کرد.
اتوئو: مهاجم کامرونی سابق بارسا اعتراف کرده در زمانی که به صورت قرضی به لگانس ملحق شده با اولین دستمزدش کمربند خریده است.
آنتونیو والنسیا: بازیکن منچستریونایتد اعلام کرده اولین دستمزد دوران فوتبالش را صرف خرید لوازم زیبایی و بهداشتی مردانه کرده است.
ایکاردی: مهاجم آرژانتینی با اولین دستمزدی که در اروپا دریافت کرد، ۱۱۰ هزار یورو برای خرید یک دستگاه خودروی "هومر" هزینه کرد.
کاسمیرو: بازیکن برزیلی رئال مادرید بارها اعلام کرده کودکی سختی داشته و حتی مجبور بوده در خانه دوستانش بخوابد چرا که در خانه انها جای کافی برای استراحت او وجود نداشته است. کاسمیرو با اولین دستمزدش ۸۰ نوشیدنی "یاکولت" (نوعی نوشیدنی پروبیوتیک ژاپنی) برای خانواده اش خریده است.
کریستیانو رونالدو: ستاره پرتغالی کل دستمزد اولش را به مادرش دولورس پرداخته و از او خواسته تا از کار کردن دست بکشد.
آردا توران: هافبک ترکیه ای با اولین دستمزدش در اتلتیکو یک پمپ بنزین تاسیس کرد و مدیریت آن را به پدرش سپرد.
ژاوی: هافبک سابق بارسلونا با اولین دستمزدش یک توستر به قیمت ۴۰۰۰ پزو برای مادرش خریده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟