فتنه گر پرسپولیسی نما همچنان ناشناخته ماند

لحظاتی پس از پایان بازی پرسپولیس برابر سیاه جامگان که با تساوی به پایان رسید سیدجلال حسینی و حسین ماهینی پرده از اتفاقات حاشیه‌ای روی سکوها برداشتند که منجر به رقم خوردن این تساوی و البته درآمدن اشک مهدی طارمی شده بود.
این دو که کاپیتان های اول و دوم پرسپولیس هستند در مصاحبه هایشان تاکید کردند که برخی به هواداران خط داده بودند تا علیه مهدی طارمی شعار دهند و طوری برنامه ریزی کرده اند که طارمی و منشا را با یکدیگر دشمن کنند.
هر چند حسینی و ماهینی از فرد خاصی اسم نبردند و مشخص نشد منظورشان چه کسی اما رسانه ای شدن این اظهارات و ایجاد دو دستگی بین هواداران، مسئولان باشگاه را برآن داشت تا در این زمینه کنکاش کنند و پی به برخی اتفاقات پشت پرده ببرند.
با این حال به گفته مسئولان مسائل رخ داده در دیدار پرسپولیس برابر سیاه جامگان اتفاقی بوده و دست های پشت پرده ای در کار نبوده تا اوضاع سرخپوشان را متشنج کند. این در حالی است که ناراحتی مهدی طارمی و اشک هایی که او در رختکن ریخت نشان می دهد حتما اتفاقاتی روی سکوها رخ داده است. 
حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره ، گفت: به شدت بحث خط دهی به لیدرها را تکذیب می کنم. چنین چیزی وجود نداشته است. اجازه ورود این افراد را نداده ایم و بعد از این هم خیلی سختگیرانه برخورد خواهیم کرد. من فکر می کنم احساسات هواداران در آن لحظه باعث شده تا از طارمی دلخور شوند و شعار دهند.
محمدعلی ترکاشوند نیز صحبت های مشابه را انجام داد. معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار مهر گفت: چنین اتفاقی نیفتاده است. با تمام وجود از بازیکنانمان حمایت می کنیم. موضوع مهمی که در باشگاه ما وجود دارد همین امر است که می خواهیم با همین بازیکنان که تمام فکر و ذکرشان را برای تیم گذاشته اند به موفقیت دست پیدا کنیم. طارمی یکی از زحمتکش ترین هاست و نقش پررنگی در موفقیت های اخیر داشته است. لیدرهای باشگاه از فیلترهای مدیریتی عبور کرده اند و اجازه نداده ایم افرادی که به بدنه باشگاه بخواهند ضربه بزنند را در باشگاه حفظ کنیم. در این زمینه هم با کسی تعارف نداشتیم.
این موضوع در حالی بیان شد که برخی رسانه ها از نامه نگاری ماهینی و حسینی با مدیرعامل باشگاه خبر داده اند که طی آن نام چند لیدر متخلف را اعلام کرده اند و خواستار ممانعت از حضور آنها در تمرینات تیم و استادیوم شده اند.
خبری که به گفته پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس کذب محض است. وی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: فقط می توانم بگویم چنین چیزی نیست. اتفاقا کسانی که فکر آبروی فوتبالی ایران نیستند چنین شایعاتی را مطرح می کنند. این قصه را خیلی جدی پیگیر شدیم اما واقعا مشکلی وجود نداشت که بخواهیم به آن ورود کرده و با خاطیان برخورد کنیم. هواداران باید بدانند تمام بازیکنان و مدیران در حال تلاش برای کسب جام آسیایی هستند. بیشتر از همه نیز چنین خواسته ای دارند تا با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند قهرمانی های مضاعف را به ویترین باشگاه اضافه کنند.
هر چند اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که کسی به هواداران خط نداده بود اما به نظر می رسد فتنه گری که سکوهای آزادی Freedom را متشنج کرده بود همچنان تحت نظر مسئولان باشگاه است و آنها قصد دارند در دیدارهای بعدی نظارت بیشتری روی سکوها داشته باشند و تکلیف این فرد یا افراد خاطی را مشخص کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟