اسپالتی: در استادیومی پرسروصدا برد خوبی کسب کردیم/ سطح تیم‌مان باید بالاتر از این باشد

اینتر فصل جدید سری A را با پیروزی 3 بر صفر در خانه فیورنتینا آغاز کرد و به این ترتیب اولین لوچانو اسپالتی، اولین برد رسمی خود را به عنوان سرمربی جدید نراتزوری کسب کرد.
اسپالتی پس از این بازی که در آن مائورو ایکاردی (2 گل) و ایوان پریشیچ گلزنی کردند به خبرنگاران گفت: خوشحالیم چون در جوی پرسروصدا یک برد خوب کسب کردیم. تیم کارش را خوب آغاز کرد و در ادامه هم عملکرد خوبش را حفظ کرد. توانستیم به یک حریف قوی 3 گل بزنیم. فیورنتینا نشان داد که تحت هدایت پیولی، منظم شده است و برای ما مشکلاتی به وجود آورد.
پیولی سپس به تمجید از عملکرد زوج گلزن تیمش پرداخت و عملکرد دفاعی نراتزوری را هم تحسین کرد. او اظهار داشت: آنها در حمله به فضاهای خالی زمین حریف عملکرد خوبی داشتند و ضربات آخرشان هم دقیق بود. من به این تیم میراندا و اسکرینیا را هم اضافه خواهم کرد چون زمانی که مجبور به دفاع باشیم آنها کارشان را خوب انجام می‌دهند.
با وجود پیروزی آسان، اسپالتی به اینکه تیمش در هفته‌های آینده باید سطح عملکردش را ارتقا دهد تأکید داشت. او گفت: با توجه به کسب پیروزی که مهمترین هدف‌مان بود، این شروع خوبی برای فصل بود. ما اما نمی‌بایست بعد از نیم ساعت افت می‌کردیم و باید عملکردمان را ارتقا دهیم. در کل تیمم‌مان قوی است. امروز ما یک ساعت خوب بازی کردیم و این باید بستری برای ارائه بازی‌های بهتر در هفته‌های آتی شود.
در همین حال استفانو پیولی، سرمربی فیورنتینا اذعان کرد که تیمش مغلوب حریفی شده که از شاگردان وی عملکرد به مراتب بهتری ارائه کرده است.
پیولی که فصل گذشته تا ماه آوریل هدایت اینتر را بر عهده داشت و در پایان فصل راهی فلورانس شد، در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا با هواداران تیم سابقش که با پلاکارد و بنرهایی از او تشکر و استقبال کرده بودند، مواجه شد. او در قدردانی از حرکت هواداران اینتر گفت: من می‌‌خواهم از آنها تشکر کنم چون انتظار چنین چیزی را نداشتم. خیلی ساده باید بگویم که ما امشب با حریفی روبه‌رو بودیک که نه تنها از ما قو‌ی‌تر بلکه از ما آماده‌تر بود. گل اولی که خوردیم تأسف‌آور بود اما عملکردمان فاجعه‌آمیز هم نبود. شکست سنگینی خوریم اما من شخصیت بازیکنان را دوست داشتم چون آنها هرگز تسلیم نشدند. هنوز کارهای زیادی است که باید انجام دهیم.
پیولی درباره پنالتی که با استفاده از کمک داور ویدئویی به سود اینتر اعلام شد هم گفت: من ترجیح می‌دادم که خود پائولو تالیاونتو (داور بازی) کنترل اوضاع را برعهده داشت تا اینکه آن را به سایرین بسپارد، چون به نظر من صحنه‌‌هایی که رخ داد واضح نبودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟