آقایان مدیر در استقلال چه خبر است؟ ؛ دعواهای فراوان دشمن شماره یک آبی‌ها!

باشگاه استقلال Esteghlal روز‌های پرتنشی را سپری می‌کند، تیم استقلال نتیجه نگرفته، علیرضا منصوریان و شاگردانش تحت فشار قرار دارند، شعار‌های حیا کن ر‌ها کن در سکو‌ها شدت گرفته و مدیران باشگاه هم با یکدیگر اختلاف دارند.
جلسه هئیت مدیره استقلال قرار بود شنبه برگزار شود، اما به روز یکشنبه موکول شد. ظاهرا مدیران باشگاه دنبال این بودند که همه اعضا در جلسه حضور داشته باشند. محمدحسین قریب رئیس هیئت مدیره هنوز در جلسات شرکت نکرده و این بار هم شرکت نکرد. وقتی جلسه آغاز شد، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه به سایر اعضا گفت که چرا قریب احترام نگذاشته و در جلسات شرکت نمی‌کند. در ادامه، از حسن زمانی خواستند که پیگیر عدم حضور قریب باشد.
پس از این موضوع، علیرضا منصوریان وارد جلسه شد تا بحث نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر مورد بررسی قرار بگیرد، زمانی و منصوریان هر کدام مصر بودند که حرف خود را به کرسی بنشانند. وقتی فضا پرتنش پیگیری شد، سایر اعضا خواستند که رأی گیری شود که منصوریان بماند یا برود. پس از اینکه سرمربی استقلال رأی مثبت گرفت، از جلسه خارج شد.
در ادامه جلسه، زمانی با ابراز ناراحتی از درگیری لیدر‌ها با هواداران در بازی استقلال با سایپا در ورزشگاه تختی، عنوان کرد که باید یک نفر پیگیر این موضوع باشد. عضو هیئت مدیره استقلال با گلایه از مدیرعامل باشگاه گفت که نباید کسی به خودش اجازه دهد تا هوادارای که به ورزشگاه می‌رود را مورد ضرب و شتم قرار دهد.
روز‌های پرحاشیه باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و مشخص نیست در این باشگاه چه می‌گذرد که مدیران باشگاه با یکدیگر اختلاف دارند. بر کسی پوشیده نیست که قریب خواهان حضور افراد خود در معاونت‌های باشگاه شده و افتخاری هم مخالفت کرده است. مدیران این باشگاه نتوانسته‌اند حواشی را مدیریت کنند و با وجود اینکه، همه اعضا پس از پایان جلسه صحبت‌هایی در حمایت از سرمربی استقلال انجام دادند، اما تصور نمی‌کردند، موارد حاشیه‌ای جلسه هیئت مدیره بیشتر و بیشتر شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟