در این بازی از هفته سوم این رقابت ها هر دو تیم یک بازی تهاجمی را از خود به نمایش گذاشتند اما این تیم شهرداری ماسال بود که توانست بهتر از فرصت ها سود ببرد و در این بازی حساس به پیروزی برسد.
تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شهرداری ماسال که به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار داشتند، هدفشان کسب پیروزی در این بازی بود تا بتوانند به صدر جدول صعود کنند که در نهایت تیم شهرداری ماسال به برتری رسید و جای سپیدرود را در مکان دوم گرفت.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ جوانان گیلان، بازی تیم های همشهری نصر و شهرداری رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر چهار شهرداری رضوانشهر را مغلوب کند.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز، تیم فوتبال شهدای نویر انزلی صدرنشین است ، تیم های شهرداری ماسال و سپیدرود رشت به در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
رئیس هیات والیبال استان گیلان از حضور الهه پورصالح، آیدا اسماعیلی و پارامیس خادمی سه والیبالیست گیلانی در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران خبر داد.
محسن خاکزاد اظهار کرد: الهه پورصالح در گروه نخست که شامل 40 بازیکن از 12 استان کشور بود به اردوی تیم ملی دعوت شد که این اردو، 15 مردادماه به مدت سه روز در تهران برپا شد.
وی ادامه داد: آیدا اسماعیلی و پارمیس خادمی از گیلان نیز در دومین گروه دعوت‌ شده به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر قرار داشتند که این اردو با حضور 42 بازیکن از بیستم مردادماه به مدت سه روز در تهران برگزار شد.
رئیس هیات والیال استان گیلان بیان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر با حضور 110 بازیکن زیر نظر میترا شعبانیان در کمپ تیم‌ های ملی والیبال ایران در تهران برگزار شد. 
خاکزاد خاطرنشان کرد: در پایان نفرات منتخب برای حضور در تیم ملی نوجوانان به ‌منظور شرکت در دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا به تیم ملی دعوت خواهند شد.
وی ابراز امیدواری کرد : از استان گیلان نیز نماینده یا نمایندگانی در تیم ملی والیبال دختران نوجوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا داشته باشیم .
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی والیبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟