قرار نیست استقلال در چهار هفته معجزه کند/ اتفاقی نیفتاده که بحث اخراج منصوریان را مطرح می‌کنند

در مورد حاشیه‌های پیرامون باشگاه استقلال Esteghlal بعد از شکست مقابل سایپا گفت: «در درون باشگاه و داخل تیم هیچ خبری نیست و همه بازیکنان در آرامش کامل تمرینات خودشان را ادامه می‌دهند. متاسفانه برخی افراد منتظر لغزش استقلال هستند تا تیم را به حاشیه ببرند. من از افرادی که از بیرون در مورد باشگاه صحبت می‌کنند خواهش می‌کنم که زمان دهند. هنوز در هفته چهارم هستیم و قرار نیست که استقلال در چهار هفته معجزه کند.»
وی ادامه داد: «این آقایانی که در حال حاضر علیه کادر فنی صحبت می‌کنند تا 10 روز قبل کجا بودند؟ این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و تیم نیاز به زمان دارد تا بتواند به آمادگی لازم برسد. کادر فنی مشغول کار کردن است و خوشبختانه بازیکنان مصدوم هم به تمرینات یک به یک اضافه می‌شوند. آقایان اینقدر عجول نباشند و به تیم فرصت دهند. اتفاق خاصی نیفتاده که بحث اخراج سرمربی و حرف‌های دیگر را مطرح می‌کنند. هنوز در هفته چهارم هستیم و قطعا در آینده نزدیک وضعیت استقلال بهتر خواهد شد.»
سرپرست استقلال در خصوص صحبت‌های حسن روشن که گفته بود بازیکنان استقلال بعد از باخت مقابل العین قلیان کشیدن بیان کرد: «حرف‌ها پیرامون استقلال زیاد است. بعضی افراد می‌توانند بگویند که استقلالی‌ها در سفر به خارج کشور قاچاق Contraband کردند اما اگر مدرک دارند رو کنند. چند ماه قبل در مورد یکی از افراد کادر فنی عکسی منتشر کردند و حاشیه درست کردند الان هم می‌گویند بازیکنان بعد بازی العین قلیان کشیدند. بازیکنی که 6 گل خورد حال و حوصله‌ای برای او باقی نمی‌ماند که برود قلیان بکشد. بازیکنان بعد از بازی با العین یک هفته خجالت می‌کشید از خانه‌‌هایشان بیرون بیایند و این مسائل حاشیه‌هایی است که پیرامون تیم وجود دارد.»
عبدالهی در مورد شکایت آرش برهانی از باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت طلبش از این باشگاه گفت: «همه این بازیکنان حق دارند که به حق و حقوق خودشان برسند. این بازیکنان سال‌ها برای استقلال زحمت کشیدند ولی باید کمی فرصت دهند. باید پولی در باشگاه باشد که بتواند طلب آنها را پرداخت کرد. خوشبختانه کارهای خوبی در باشگاه صورت گرفته و به زودی این مسائل حل خواهد شد.»
وی در پایان گفت: «من از همه هواداران و پیشکسوتان باشگاه می‌خواهم که صبور باشند. تیم در شرایط خوبی است و آینده بهتر پیش روی استقلال است. استقلال در این فصل بازیکنان باکیفیتی دارد و قطعا در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب خواهد کرد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟