نایب رییس والیبال بانوان: نتایج قهرمانی آسیا قابل پیش‌بینی بود

درباره کسب عنوان نهمی والیبالیست‌ها در رقابت‌های قهرمانی آسیا و یک پله سقوط Fall نسبت به دوره گذشته عنوان کرد: پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا می‌دانستیم که در گروه سختی قرار داریم و تقریبا نتیجه‌ کسب شده قابل پیش‌بینی بود. در نخستین بازی مقابل چین تایپه که رقیب اصلی ما بود قرار گرفتیم و بازیکنان آماده نبودند.
او در ادامه‌ افزود: نتوانستیم از دور مقدماتی صعود کنیم و در دور دوم نیز تمام تیم‌ها به جز مالدیو خوب بودند، حتی هنگ کنگ نیز تیم خوبی بود. دو بار نیز در مقابل استرالیا بازی کردیم و در جایی که به برد نیاز داشتیم پیروز شدیم. بازیکنان هر چه به سمت جلو پیش می‌رفتند عملکرد بهتری ارائه کردند.
صادقی درباره اعزام تیم به رقابت‌های انتخابی قهرمان جهان، بیان‌ کرد: تا آخر هفته‌ با برگزاری جلسه با داورزنی سیاست فدراسیون مشخص خواهد شد که تیم به چه شیوه‌ای اعزام می‌شود.
نایب رییس والیبال بانوان در پاسخ به این پرسش که آیا جایگزین مناسبی برای تیم بزرگسالان در بحث جوانگرایی وجود دارد یا خیر؟ عنوان کرد: تا زمانی که تیم‌های پایه در حال‌ فعالیت هستند نمی‌توانیم آن‌ها را از صحنه رقابت‌ها دور کنیم و باید تلاش کنیم که فرصت کسب تجربه را از دست ندهند.
او در پاسخ به این سوال که منظور از جایگزین، حضور نفرات مناسب برای تیم بزرگسالان است؟ گفت‌: دو سال است که تیم امید به مسابقات اعزام می‌شود و تیم جوانان نیز به همین صورت. قرار است تیم پایه را هدف اصلی قرار دهیم، ولی استفاده از صحنه‌های برون مرزی را برای کسب تجربه مد نظر داریم و هم‌زمان هر دو را انجام می‌دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟