صدر و قعر لیگ بلژیک دست یک استقلالی و یک پرسپولیسی

کاوه در اولین بازی این فصل که با پیروزی یک بر صفر شالروا مقابل کورت‌ریجک همراه بود، در دقیقه 85به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا به نوعی وقت بازی را بکشد.
شرایط در بازی دوم مقابل رویال‌اکسل برای کاوه بدتر هم شد و او 90دقیقه کامل روی نیمکت نشست تا تنها شاهد پیروزی 5 بر 2تیمش باشد.
شالروا در چارچوب هفته سوم رودرروی اندرلخت قرار گرفت و یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های فصلش را کسب کرد.
در روزی که شالروا با نتیجه 2 بر صفر قهرمان فصل گذشته لیگ بلژیک را شکست داد، کاوه رضایی برخلاف پیش‌بینی‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفت و 83‌دقیقه برای تیم جدیدش فوتبال بازی کرد. نمایش قابل‌قبول کاوه مقابل اندرلخت، باعث شد تا این مهاجم ایرانی در هفته چهارم مقابل خنک هم فیکس شود و 88‌دقیقه برای شالروا بازی کند. جالب اینکه رضایی در این بازی با اوت دستی‌اش، پایه‌گذار تک‌گل سه امتیازی شالروا شد تا مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار بگیرد. اوت دستی کاوه در دقیقه 53پس از برخورد به سر مهاجم شالروا به بدن مدافع خنک خورد و وارد دروازه شد. مهم‌تر اینکه یاران کاوه رضایی با این پیروزی 12‌امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول لیگ بلژیک رفتند تا اهمیت اوت دستی یک‌بازیکن ایرانی بیشتر به چشم بیاید.
به این نکته هم باید اشاره داشت که شالروا هفته آینده باید به مصاف زولته وارخم برود، تیمی که با 9‌امتیاز پشت سر یاران کاوه قرار گرفته و انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به صدر جدول دارد. در این شرایط باید دید کاوه برای سومین هفته متوالی در ترکیب اصلی تیم جدیدش قرار می‌گیرد یا خیر. فراموش نکنیم در روزهایی که کاوه با شالروا به صدر جدول لیگ بلژیک رسیده، تیم سابق او در لیگ ایران حال‌و‌روز خوشی ندارد و بدون او در چهار بازی اول تنها یک‌گل زده است. استقلال Esteghlal بدون کاوه روی پله یازدهم جدول ایستاده تا منصوریان در آستانه گرفتن حکم اخراج باشد.
روزهای سیاه رامین
برخلاف کاوه رضایی که با تیم جدیدش روزهایی رویایی را پشت سر می‌گذارد، رامین رضاییان با اوستنده در مسیر سقوط Fall گام برداشته است. اوستنده در چارچوب هفته چهارم لیگ بلژیک به مصاف اوپان رفت و با نتیجه 2 بر یک به این تیم باخت تا به رده شانزدهم سقوط کند. بدنیست بدانید چهارمین باخت متوالی اوستنده در حضور 90دقیقه‌ای رامین رضاییان رقم خورد تا انتقادات از او افزایش پیدا کند. رضاییان در تنها تیم بدون امتیاز لیگ بلژیک، تنها دو بازی انجام داده و به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرده است. او در بازی‌های دوم و سوم به دلیل آسیب‌دیدگی سکونشین بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟