کتیرایی: قطعا در بازی‌های داخل سالن و رزمی آسیا مدال می‌گیریم

به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، بهزاد کتیرایی اظهار داشت: مرحله نخست اردو از 23 مرداد با 25 ورزشکار خانم و آقا در مجموعه انقلاب تهران شروع شد و روز پنجشنبه هفته جاری این مرحله به پایان می‌رسد و سپس ملی‌پوشان از چهارم شهریور، دور دوم تمرینات آماده‌سازی را از سر خواهند گرفت.
وی گفت : اردوی آماده سازی ملی پوشان تا 25 شهریور در چهار مرحله و طبق برنامه به شکل مستمر و منظم برگزار می‌شود و در نهایت 9 ورزشکار مرد، سه ملی‌پوش خانم و چهار مربی (جمعا 16 نفر) به این بازی‌های اعزام خواهند شد.
کتیرایی با تاکید بر اینکه شانس کسب مدال وجود دارد و ورزشکاران از انگیزه مثالزدنی برخوردار هستند، ادامه داد: برای نخستین بار تیم واکو ایران با چنین شرایطی با حمایت محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی به بازی‌های یادشده اعزام می‌شود و من باور دارم که ملی پوشان ما در ترکمنستان قطعا مدال های خوش رنگ کسب خواهند کرد.
وی افزود: جا دارد از تلاش ناصر نصیری ریاست انجمن کیک بوکسینگ واکو تشکر کنم و همچنین زحمات مربیان و ملی پوشان دعوت شده را ارج بنهم.
سرپرست تیم های ملی واکو مردان و زنان کشورمان در پایان گفت : نامگذاری کاروان اعزامی ایران به بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا به نام شهید محسن حججی را پاس می‌داریم و هم قسم شده‌ایم برای دفاع از خون سرخ این شهید والامقام و دیگر شهدای گرانقدر با قدرت تمام در رقابت‌های عشق آباد حضور یابیم و بتوانیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را برافراشته کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟