استقلال با شکستی دیگر «پدیده» شد/ منصوریان روی لبه تیغ +فیلم
حجم ویدیو: 10.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

در اولین بازی از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و پدیده خراسان از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود پدیده به پایان رسید. گل‌های پدیده را در این بازی محمد قاضی در دقیقه 14 و حسین مهربان در دقیقه 73 به ثمر رساندند.

برای تیم استقلال در این مسابقه سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، مجتبی جباری، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، حسن بیت‌سعید و علی قربانی راهی میدان شدند.

ترکیب تیم پدیده را نیز شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، محمدحسین مرادمند، عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری، معین عباسیان و محمد قاضی تشکیل می‌دادند.

نیمه اول

دقیقه 4: حسینی با یک شوت فنی از پشت محوطه جریمه دروازه‌ استقلال را تهدید کرد.

دقیقه 14: محمد قاضی  در پشت محوطه جریمه استقلال پس از دریافت توپ از صادقی با یک چرخش و ضربه‌ای کات‌دار به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه‌ رحمتی را باز کرد.

دقیقه 15: داور اولین کارت زرد خود را به محمد قاضی داد.

دقیقه 16: اشتباه محرز  گردان در ارسال پاس به مرادمند باعث شد توپ به علی قربانی برسد و این بازیکن نیز  شجاعیان را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما  ناصحی با یک تکل به موقع اجازه ضربه زدن به شماره 23 آبی‌پوشان را نداد.

دقیقه 23: داور این بار به ناصحی به خاطر اعتراض کارت زرد نشان داد.

دقیقه 29: علیرضا فغانی به خاطر گرمای هوا بازی را تقریباً 90 ثانیه متوقف کرد تا بازیکنان دو تیم نفسی تازه کرده و آبی بنوشند.

دقیقه 31: ارسال دقیق شجاعیان از جناح چپ روی خط شش قدم دروازه پدیده روی سر قربانی فرود آمد، اما ضربه سر او دقیقاً جایی فرود آمد که شهاب گردان انتظارش را می‌کشید.

دقیقه 32: منتظری روی ضربه کرنر ارسالی ضربه سر زیبایی را زد که  حاصل آن فقط یک کرنر برای آبی‌پوشان بود.

دقیقه 34: شجاعیان با یک شوت محکم از راه دور دروازه پدیده را بار دیگر تهدید کرد.

دقیقه 43: حسن بیت‌سعید از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: امین قاسمی‌نژاد در موقعیت تک به تک با سیدمهدی رحمتی توپ را به سینه دروازه‌بان تیم استقلال زد.

دقیقه 46: حسن بیت‌سعید در یک ضدحمله سریع از جناح چپ استقلال نفوذ کرده و ارسال خوبی روی دروازه پدیده داشت، اما قربانی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه سرش به اوت رفت.

دقیقه 48: امین قاسمی‌نژاد از ترکیب پدیده خارج و حسین مهربان جای او را گرفت.

دقیقه 55: مجتبی جباری جای خود را به فرشید اسماعیلی داد.

دقیقه 56: سرمربی استقلال این بار امید نورافکن را از زمین بیرون کشید و سرور چپاروف را جایگزین او کرد.

دقیقه 66: محمد قاضی در یک موقعیت تک به تک نتوانست دروازه استقلال را برای بار دوم باز کند و این بار مغلوب رحمتی شد.

دقیقه 67: میلاد کمندانی به جای محمدرضا خلعتبری در ترکیب پدیده به میدان آمد.

دقیقه 67: مهدی قائدی جای علی قربانی را در ترکیب آبی‌پوشان گرفت.

دقیقه 71: پاس رو به عقب حسینی در پشت محوطه جریمه پدیده به قائدی رسید و ضربه این بازیکن در فاصله بسیار کم از کنار دروازه گردان به خارج زمین رفت.

دقیقه 73: اکبر ایمانی با یک پاس در عمق زیبا مهربان را در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار داد و ضربه این بازیکن که در حالت نامتعادل زده شد در کمال تعجب درون دروازه استقلال قرار گرفت. رحمتی در این صحنه به خاطر اینکه زود شیرجه زد، نتوانست توپ را مهار کند.

دقیقه 75: فغانی باز هم بازی را به خاطر گرمای شدید متوقف کرد و بازیکنان به مدت یک دقیقه فرصت داشتند تا نفسی تازه کنند.

دقیقه 83: معین عباسیان جای خود را در ترکیب پدیده به مهدی مهدی‌خانی داد.

استقلال با این نتیجه سومین شکست خود را در پنجمین بازی فصلش متحمل شد تا بدترین شروع ممکن را در این فصل داشته باشد. استقلال در پنج بازی اخیر خود فقط یک گل به ثمر رسانده و از این حیث پدیده لیگ بوده است. ضمن اینکه منصوریان با این شکست در خطر برکناری از کادرفنی استقلال قرار گرفت.

پدیده با پیروزی در بازی امروز هشت امتیازی شد و در رده چهارم جدول ایستاد، استقلال چهار امتیازی هم جایگاه دوازدهم جدول را به خود اختصاص داد.

 

کدخبر: 297643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟