کلوپ: با صعود به CL، پیامی به رقبا می‌دهیم

لیورپول تا به حال 5 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده که از این حیث بهترین آمار را در بین تیم های انگلیسی دارد. شاگردان کلوپ فصل گذشته موفق شدند در رده چهارم لیگ را به پایان برسانند و به پلی آف چمپیونزلیگ صعود کنند. آنها در دیدار رفت پلی آف، 2-1 هافن هایم را شکست دادند و حالا سرمربی آلمانی مدعی شد که باید در بازی برگشت با قدرت بیشتری ظاهر شوند تا پیامی به رقبا بدهند.
او گفت:" بله، کسب پیروزی برای ما، پیامی از سوی ما و هواداران ماست و فکر نمی‌کنم در زندگی خیلی منطقی باشد که وقتی شما فرصت یک کار بزرگ دارید، به عواقب شکستتان فکر کنید. همه ما از این فرصت بزرگ هیجان زده هستیم. می‌توان مثل یک فینال به آن نگاه کرد و یا نوع دیگری به آن توجه کرد مثل مالک باشگاه، هوادار، مربی یا فوتبالیست.
برای ما گام مهمی خواهد بود، مثل یک فینال و تمام تلاشمان را خواهیم کرد. البته از دیدگاه من، اجازه نداریم که بیش از حد این قضیه را بزرگ کنیم. البته به بازیکنان نخواهم گفت که به عواقب شکستتان فکر کنید، افرادی هستند که به اندازه کافی اینطور فکر می‌کنند. وقتی در خانه هستم و به بازی فکر می‌کنم، توجهم به این وجه بازی معطوف نمی‌شود زیرا می‌تواند روی روند بازی تاثیر بگذارد."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟