آروین در رقابت های جهانی رکاب می زند

به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری از اعزام یک رکابزن بزرگسال به مسابقات جاده قهرمانی جهان خبر داد و بر این اساس، آروین گودرزی نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.
فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات جاده قهرمان جهان در نظر داشت که رکابزنان امید و جوانان را اعزام کند اما اکنون تصمیم گرفته در رده بزرگسالان هم یک نماینده اعزام کند تا پس از سال‌ها شاهد حضور ایران در رده بزرگسالان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان باشیم.
محسن سلگی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری اظهار کرد:با توجه به صحبتی که با رییس فدراسیون داشتیم قرار شد در رده بزرگسالان هم یک نماینده داشته باشیم. از این رو با توجه به عملکرد رکابزنان، آروین گودرزی در رده بزرگسالان به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود که در دو ماده تایم تریل انفرادی و استقامت جاده رکاب می‌زند.
او ادامه داد: در رده جوانان امیر حسین جمشیدیان به مسابقات اعزام می‌شود که او هم در دو ماده تایم تریل و استقامت جاده رکاب می‌زند.
سلگی در پاسخ به این پرسش که در رده امید از هر سه سهمیه استفاده می‌شود یا خیر، تصریح کرد: سه رکابزن دیگر را در نظر گرفته‌ایم و عملکرد آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر شرایط‌شان خوب باشد هر سه نفر راهی مسابقات می‌شوند و در غیر این صورت یک یا دو نفر را اعزام می‌کنیم.کیوان رکانی، جعفر علیزاده و محمدامین مرادی سه رکابزن مد نظر ما در رده امید هستند. محمد گنج‌خانلو باید در بازی‌های داخل سالن آسیا شرکت کند وگرنه به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شد.
مدیر تیم‌های ملی در مورد ماده‌هایی که رکابزنان جوان ایران در قهرمانی پیست جهان رکاب می‌زنند نیز گفت: از آن جا که هدف فدراسیون، پشتوانه‌سازی است، فدراسیون واقعا تلاش کرد تا در طی ۱۰ روز ویزای کسری باقرپور و امیر حسین جمشیدیان صادر شود. این دو رکابزن از پنج‌شنبه تا شنبه به رقابت می‌پردازند که باقر پور در رشته‌های سرعتی یک کیلومتر تایم تریل، کایرین و اسپرینت رکاب می‌زند. جمشیدیان هم در ماده‌های اسکرچ، اومنیوم و دور امتیازی شرکت می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟