درخشان: در پست‌های حساس نمی‌توان به بازیکنان جوان اعتماد کرد/ از بنگر و نصرتی کاملاً راضی هستم

حمید درخشان درباره شرایط فعلی باشگاه نفت تهران و اینکه چه زمانی قرار است مشکلات نفتی‌ها برطرف شود، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بچه‌های ما از لحاظ مسائل فنی کار خودشان را به بهترین شکل انجام می‌دهند و ما الان فقط درگیر مسائل مالی هستیم. مسئولان باشگاه قول داده‌اند که ظرف یکی دو روز آینده این مشکلات رفع شود و اگر این اتفاقات رخ دهد وضعیت تیم بهتر خواهد شد.
درخشان در مورد اینکه آیا نفت تهران بازیکن جدید جذب خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: ما در پست هافبک و خط حمله نیاز به جذب بازیکن داریم، اما متأسفانه در ایران گزینه‌های مناسبی را پیدا نکردیم. طبیعتاً باید به دنبال جذب بازیکن جدید برویم، ولی مهم این است که شرایط مالی باشگاه بهتر شود. من به مسئولان باشگاه گفته‌ام که نیاز به جذب بازیکن داریم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به اینکه برخی معتقدند نفت تهران باحضور مدافعان مسنی مثل محسن بنگر و محمد نصرتی، در خط دفاع آسیب‌پذیر است، تصریح کرد: در لیگ برتر نمی‌توان در پست‌های حساس خیلی راحت به بازیکنان جوان اعتماد کرد. به‌هر حال نفت تهران شرایط خاصی در نقل‌وانتقلات داشت و ما هم تصمیم گرفتیم در این پست از نفرات باتجربه استفاده کنیم. بحث آمادگی بدنی بازیکنان هم چیزی است که ما تلاش می‌کنیم این موضوع را به خوبی جلو ببریم. من از عملکرد این دو بازیکن به طور کامل راضی هستم.
درخشان در مورد بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان در هفته پنجم لیگ برتر نیز گفت: سیاه‌جامگان انگیزه خاصی دارد که در زمین خودش ما را شکست بدهد و کار آسانی در پیش نداریم. با این حال دنبال این هستیم که در مشهد امتیاز بگیریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟