واکنش کریس رونالدو به رد درخواست لغو محرومیتش

دادگاه قضاوت‌های ورزشی با درخواست تجدید نظر تیم فوتبال رئال مادرید برای ۵ جلسه محرومیت کریس رونالدو Ronaldo مخالفت کرد و در نتیجه این محرومیت به قوت خود باقی خواهد بود.
ستاره پرتغالی در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا بعد از دریافت کارت قرمز داور بازی را هل داده بود و این موضوع باعث شده بود به غیر از محرومیت از بازی بعد به خاطر کارت قرمز، ۴ جلسه هم محروم شود و رئال مادرید برای این جریمه درخواست تجدید نظر کرده بود.
بعد از رد شدن درخواست مادریدی‌ها، رونالدو با عصبانیت به این موضوع واکنش نشان داد. او در صفحه رسمی اینستاگرامش به زبان پرتغالی نوشت: یک تصمیم غیر قابل درک دیگر. از بی‎عدالتی به بی‌عدالتی، اما آن‌ها هرگز نمی‎توانند مرا زمین بزنند. مثل همیشه من قوی‎تر بازخواهم گشت. از همه شما که مرا حمایت کردید ممنونم.
رونالدو با این محرومیت بازی‌های پیش روی تیمش مقابل والنسیا، لوانته و سوسیداد را از دست می‌دهد. او پیش از این هم در بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا و بارسلونا غایب بود. هرچند رئال مادرید دیداری دوستانه با فیورنتینا دارد و از آنجایی که این بازی غیررسمی است، زیدان قول داده رونالدو ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟