لطفی: استقلال بد زمانی به تیم آماده ما خورد

در مورد این دیدار و نتیجه به دست آمده، گفت: بازی سنگینی بود، اما خداراشکر بچه ها خوب زحمت کشیدند و با تمرینات خوبی که در طول هفته داشتیم توانستیم بازی را با نتیجه خوبی ببریم.
لطفی در پاسخ به این سوال که شرایط ویژه استقلال Esteghlal کار آنها را دشوارتر کرده بود یا ساده تر، ادامه داد: فکر می کنم شرایط هر دو تیم ویژه بود. شرایط ما خوب بود و استقلال بد. فکر می کنم استقلال بد زمانی به تیم آماده ما خورد و باعث شد که بیشتر به بحران بخورد. امیدوارم با تدابیری هم که برای استقلال در نظر می گیرند، این تیم پر طرفدار بتواند از این شرایط خارج شود.
مدافع تیم پارس جنوبی جم در مورد ادامه نتایج درخشان این تیم و اینکه آیا در آینده هم این روند ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: در تیم ما همه زحمت می کشند؛ از بازیکنان، کادر فنی، مدیریت، تدارکات و ... تا بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.
لطفی در پاسخ به این سوال که اصلی ترین رمز موفقیت پارس جنوبی جم چیست، اظهار داشت: فکر می کنم یکدل بودن کل مجموعه رمز موفقیت تیم ما است. شاید مدیران تیم های دیگر فوتبالی نباشند؛ اما ما یک مدیر فوتبالی داریم که همیشه در کنار بچه ها است و نگاه از بلا به پایین در هیچ قسمت از تیم وجود ندارد.
وی در مورد عملکرد خوب خودش که باعث شد در تیم هفته قرار بگیرد، افزود: خدا را شکر در تیم ما همه با هم دفاع می کنند و همه با هم حمله می کنیم. اینگونه نیست که بگوییم خط دفاعی بار حملات استقلال را به دوش کشید. من هم شاکرم که در این بازی نمایش خوبی داشتم و در بین بهترین های هفته قرار گرفتم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟