روز سوت و کور آبی‌ها در آزادی

شب گذشته برنامه نود به مسائل و مشکلات استقلال Esteghlal پرداخت که در کمال تعجب سیدرضا افتخاری مدیرعامل، اکبر عباسی ملکی عضو هیات مدیره، علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی کاپیتان استقلال شدیدترین جنجال سال‌های گذشته این باشگاه را خلق کردند. 
اینکه این 4 نفر اینقدر راحت حاضر شدند منافع باشگاه را زیر پا بگذارند و علیه هم حرف‌های عجیبی به زبان بیاورند، تاثیرش در تمرین امروز استقلال کاملا مشخص بود. 
بازیکنان استقلال بعد از شوک و بحران برنامه شب گذشته 90 امروز با چهره‌های عصبانی و گرفته خود را به زمین شماره 2 رساندند تا آخرین تمرین خود قبل از بازی با ذوب‌آهن را برگزار کنند، تمرینی که تنها چیزی که در آن دیده نمی‌شد، انگیزه و شادابی برای خروج استقلال از بحران بود. 
بازیکنان استقلال امروز با چهره‌هایی گرفته و بسیار ناراحت یک جلسه تمرینی سبک را پشت سر گذاشتند؛ تمرینی که اصلا شباهتی به تمرین تیم‌های برنده نداشت و شاید از حالا بتوان نتیجه این تیم برابر ذوب‌آهن را حدس زد هرچند که شاید بازیکنان این تیم برای آبروی خودشان هم که شده با نهایت توان در بازی فرداشب در زمین حاضر شوند. 
اما علیرضا منصوریان که شب گذشته نقش اول اتفاق‌های برنامه نود بود و مشخص شد او مهدی رحمتی را از تیم کنار گذاشته، امروز حتی حوصله تمرین دادن تیم را نداشت و بی‌انرژی‌تر از همیشه نظاره‌گر کارهای تاکتیکی شاگردانش بود. 
از بین بازیکنان اخراجی استقلال، مجتبی جباری امروز در محل تمرین حاضر شد؛ اما مهدی رحمتی که از سوی علیرضا منصوریان متهم به بی‌تفاوتی به شکست استقلال شده است، امروز در محل تمرین حضور نداشت و ترجیح داد نظاره‌گر اتفاق‌هایی باشد که در بازی فردا برابر ذوب‌آهن خواهد افتاد. 
اگر علیرضا منصوریان شب گذشته به سکوت 30 روزه‌اش ادامه می‌داد و روی خط برنامه نود نمی آمد، مسلما هرگز چنین رسوایی برای باشگاه استقلال پیش نمی‌آمد و او حالا باید پاسخگوی فضایی باشد که امروز در باشگاه استقلال به راه افتاده است؛ جوی که احتمالا تبعاتش به بهای رفتن خودش و افتخاری از این باشگاه منجر می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟