شجاع – ساسان ، جذابترین دوئل هفته

شجاع خلیل زاده آن روز نقش اول ماجرایی بود که یکی از جنجالی ترین مسابقات تاریخ لیگ برتر را رقم زد. پرسپولیس با دایی از همان شروع مسابقه 10 نفره شد و باخت تا کنفرانس سرمربی پرسپولیس تاریخی شود. همین شجاع بعدتر برای پرسپولیس و دایی تلافی کرد. روزی که در ورزشگاه آزادی Freedom توپ را به حمید علی عسگری سپرد تا یکی از راحت‌ترین بردهای پرسپولیس مقابل مهم‌ترین رقیب شهرستانی‌اش رقم بخورد.
شجاع در نخستین باخت سپاهان در خانه به پرسپولیس هم کم تقصیر کار نبود. بازی رفت فصل قبل در اصفهان را به خاطر بیاورید. روزی که پرسپولیس سه – یک برد و رکورد نباختن سپاهان در اصفهان که 12 سال و 8 ماه پابرجا مانده بود، شکسته شد. آن روز و در باخت بد تیم ویسی به پرسپولیس برخی هواداران متعصب سپاهان انگشت اتهام را به سوی شجاع خلیل‌زاده بردند که هوای پرسپولیس هوایی‌اش کرده. از آن بازی درست یک سال می‌گذرد اما در تمام این یک سال همان هوادارانی که شجاع را متهم به پرسپولیسی بودن می‌کردند و می‌دانستند او دیر یا زود شاگرد برانکو می‌شود آماده‌اند تا پنج‌شنبه شب تلافی کنند.
همین می‌شود که بازگشت شجاع به اصفهان این بار کاری می‌کند تا همه نگاه‌ها به شماره 3 قرمزها باشد. یقین بدانید خلیل‌زاده خوش پرش فرداشب در کانون توجه خواهد بود و البته نقش بنگر ثانی را برای هواداران سپاهان بازی می‌کند هر چند شاید این بازی کارکرد تازه‌ای برایش داشته باشد. اینکه برای ورود به قلب هواداران پرسپولیس میانبر بزند و با گرفتن لقب«با تعصب» که اتفاقا به نوع فوتبال بازی کردنش خیلی می‌آید جایگاه ویژه‌ای نزد آنها پیدا کند.
پرسپولیس – سپاهان از همان ده یازده سال قبل ال کلاسیکوی فوتبال ایران لقب گرفت و حالا ال‌کلاسکیوی رفت می‌تواند پر از تقابل‌های ویژه باشد. دومینش باز هم مربوط به همین شجاع است. به شماره‌ای که تن می‌کند. شماره 3‌ای که سپهر حیدری اصفهانی گل قهرمانی پرسپولیس مقابل همین سپاهان را زد و البته در اصفهان مقابل همین کرانچار ستاره تیمش بود.
شجاع فرداشب با شماره 3 قرمز مقابل شماره 3 زردپوشی قرار می‌گیرد که بازی برای او هم ویژه خواهد بود. آن طرف شماره 3 را یک مهاجم می‌پوشد که طاقت نیمکت نشینی در پرسپولیس را نداشت و حس می‌کرد در حقش جفا شده. ساسان انصاری البته بعد از جدایی از پرسپولیس با پیراهن فولاد مقابل این تیم و برانکو بازی کرد و مقابل تانک زرهی پروفسور در اهواز کاری از پیش نبرد اما شاید این بار و در ال‌کلاسیکوی وطنی فرصت بیشتری برای خودنمایی داشته باشد. بد نیست بدانید ساسان در 6 بازی قبلی فقط یک گل زده و درخشش فصل گذشته فولاد را را نداشته اما در دوئل شماره ‌هایی که به شدت زیر ذره بین هستند دنبال اثبات است. اثبات به شجاع، به طارمی و البته برانکو ایوانکوویچ.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟