ابراهیمی: در حقیقت تیم شانزدهم جدول هستیم

حسین ابراهیمی که در بازی های اخیر سپیدرودی ها توانست بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد در رابطه با شرایط این روزهای تیم گفت: امیدواریم که بتوانیم این روند موفقیت آمیز را ادامه دهیم. ما بعد از بازی انزلی یک هفته شرایط سخت را داشتیم اما همه همدل شدیم که بازی صنعت را ببریم و توانستیم در همان 15 دقیقه اول کار را تمام کنیم.
او درباره دیدار آتی برابر استقلال Esteghlal خوزستان گفت: ما نگاهمان 3 امتیاز هست ولی چون در خانه حریف بودیم و شرایط آب و هوایی هم اذیتمان می کند، سعی می کنیم با کسب امتیاز از بازی خارج شویم. به هرحال همه می دانند هوای خوزستان چقدر گرم است و به نوعی می توان گفت رقیب اصلی ما همین گرمای هواست. البته تیم حریف نیز هفته پیش شکست سختی مقابل ذوب‌آهن داشت و اکنون به دنبال جبران است اما ما هم سعی می‌کنیم بازنده بازی نباشیم.
ستاره سپیدرودی ها درباره صعود این تیم به لیگ برتر و سطح انتظارات گفت: تیمی که تازه از لیگ یک به لیگ‌برتر آمده نباید خیلی توقع آنچنانی از آن داشت. ما امکاناتمان خیلی ضعیف‌تر از تیم‌های لیگ‌برتری است و اگر امکاناتمان را مدنظر قرار دهیم ما تیم شانزدهم جدول هستیم اما همدلی و همیت مسئولین باشگاه باعث شده که ما چنین نتیجه‌ای بگیریم.
او درباره گل هایی که به ثمر رسانده، گفت: گلزنی‌ام در تیم، تلاش بچه‌هاست. یک نفری نمی‌توان کاری کرد و این 11 نفر هستند که زحمت می‌کشند. ضربه آخری که در بازی با صنعت گل کردم حاصل زحمت بازیکنان تیم بود و از این بابت خوشحالم.
ابراهیمی درباره استعفای نظرمحمدی گفت: یک روز بعد از بازی با ملوان ما شنیدیم که آقای نظرمحمدی استعفا دادند و بیشتر از این هم نمی‌دانستیم، به اعتقادم باشگاه تصمیم درستی برای بقای ایشان گرفتند و نباید بعد از 4، 5 بازی چنین تصمیم و تصوری داشت که ایشان باید تیم را در بهترین شرایط قرار دهند. تمام تیم بعد از بازگشت ایشان با همیت و جدیت بیشتر سعی دارند که شرایط را مساعد کنند و مطمئنا بازگردانند. نظرمحمدی یک اتفاق خوب برای تیم بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟