نصرتی پای کریمی را زد

علی کریمی هفته قبل اولین سرمربیگری رسمی اش را با تیم نفت و در برابر گسترش فولاد تبریز تجربه کرد. کریمی که بعد از تساوی در اولین مربیگری از وضعیت بدنی بازیکنانش ناراضی بود تمرینات جدی و منظمی را در نظر گرفت.
او اینر وزها در ورزشگاه نفت در تهرانسر پا به پای بازیکنانش تمرین می کند و از آنجایی که آمادگی بدنی بالایی هم دارد با حرکات جالب بازیکنانش را مقهور تکنیک جادویی اش می کند. شاید اگر کریمی هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده بود می توانست ستاره اصلی همین تیم نفت باشد. اما جادوگر حالا به عنوان مربی قصد دارد روزهای خوش گذشته را تکرار کند.
او در آخرین تمرین تیمش با حرکات پابه توپ مختص به خودش در میان زمین جولان می داد. او در یک صحنه چند بازیکن تیمش مثل امین منوچهری را دریبل زد و از پیش رو برداشت اما با محمد نصرتی ساق به ساق شد و فریادش به هوا رفت.
کریمی به عنوان سرمربی ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان و تیمش دارد و نوع تمریناتی که در نظر می گیرد همواره فضای تمرین این تیم را پرانرژی و پرنشاط نشان می دهد.
کریمی که با اهداف و جاه طلبی های مخصوص خودش پا به عرصه مربیگری گذاشته است، می تواند با برد برابر پیکان شروع خوبی در این میدان هم داشته باشد. هرچند آن چه مشخص است کریمی سعی دارد یکی دو بازی آینده تیمش را بگذراند تا بتواند در تعطیلات، آمادگی جسمانی و بدنی تیمش را به سطح استاندارد برساند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟