نیکبخت: مگر می‌شود رحمتی بعد از پنالتی بخندد؟

در مورد شرایط استقلال Esteghlal با علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق آبی‌ها صحبت کرده است.
اتفاقات بدی رخ داد
از نیکبخت در مورد بحران استقلال و مسائلی که در برنامه نود مطرح شد سوال می‌کنیم که می‌گوید: متاسفم که استقلال را به این روز انداختند. این تیم 30 میلیون هوادار دارد ولی شما دیدید که چگونه کادر فنی، بازیکن و مسئولان باشگاه اینطور مقابل هم قرار گرفتند. واقعا نباید این چیزها را می‌دیدیم، من که اعصابم خرد شد.
همه مقصر هستند
او در خصوص اینکه در ماجراهای اخیر چه کسانی مقصر هستند می‌گوید: همه مقصر هستند و نباید دنبال فرد خاصی باشیم. معمولا در فوتبال ایران شفاف‌سازی نمی‌شود و خیلی‌ها می‌خواهند همه چیز را خیلی زود جمع کنند، بدون اینکه چیزی روشن شود. من هم وقتی از استقلال به پرسپولیس رفتم خیلی چیزها روشن نشد. در برنامه نود هم معلوم نشد چه کسی راست یا دروغ می‌گوید و این شرایط واقعا تاسف‌آور است.
آینده استقلال
از نیکبخت در مورد آینده استقلال سوال می‌کنیم که او می‌گوید: فعلا که در ابتدای لیگ هستیم و پرسپولیس هم دو سال پیش پایین جدول بود اما در ادامه همه چیز تغییر کرد. با این حال من معتقدم که جمع کردن این تیم خیلی سخت است.
ماجرای رحمتی و جباری
نیکبخت در خصوص ماجرای جباری و رحمتی و برخوردی که با آنها شد می‌گوید: آنها سال‌ها برای استقلال زحمت کشیدند و نباید با این دو نفر چنین برخوردی می‌شد. البته با بازیکنان استقلال قبلا هم چنین برخوردهایی صورت گرفت و همیشه بازیکنان مقصر هستند. دیاوری کوتاه‌تر از آنها پیدا نمی‌شود.
خندیدن رحمتی
از نیکبخت در مورد ماجرای خندیدن رحمتی بعد از پنالتی پارس جنوبی جم سوال می‌کنیم که او می‌گوید: مگر امکان دارد رحمتی بعد از گل خوردن استقلال بخندد.این چیزها واقعا خبرهای چرت و کذب است. یعنی رحمتی نمی‌داند که این همه دوربین در کنار زمین هست که فیلم یا عکس می‌گیرند؟ او با این همه سابقه چطور بعد از گل خوردن استقلال باید بخندند؟
استقلال – ذوب‌آهن
نیکبخت در مورد بازی امروز استقلال برابر ذوب‌آهن می‌گوید: بازی سختی است و معتقدم استقلال کار سختی برابر تیمِ قلعه‌نویی در پیش دارم. فعلا که این بازی را هم به کادر فنی فرصت داده‌اند. از هواداران می‌خواهم که استقلال را در این بازی حمایت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟