منوچهری: سبک کار کریمی شبیه مربیان خارجی است

اولین مسابقه نفت تهران با مربیگری علی کریمی نکات جالبی داشت که یکی از آن ها حضور امین منوچهری بعد از یک سال دوری در مسابقه ای از لیگ برتر بود. منوچهری که در لیگ پانزدهم با سپاهان روزهای خوبی را سپری نکرد فصل گذشته را در لیگ یک بازی کرد و در ابتدای فصل هفدهم با پیشنهاد علی کریمی به نفت تهران پیوست. حمید درخشان بعد از حضور در نفت منوچهری را از تیم کنار گذاشت اما بازگشت مجدد کریمی او به نفت بازگشت و در بازی برابر گسترش فولاد 35 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.
منوچهری درباره شرایط این روزهای تیم نفت گفت:« خداراشکر اوضاع و احوال تیم خوبی است و تمرینات منظمی را پشت سر می گذاریم. من هم تمام تلاشم را می کنم تا در شرایط خوبی از نظر فوتبالی قرار بگیرم و بتوانم بازی از روی دوش تیم بردارم.» او درباره اولین بازی اش در این فصل برابر گسترش فولاد گفت:« بعد از یک سال دوری از لیگ برتر بازی کردم و به نظرم اتفاق خوبی بود. برای من که حدود ده یازدهم سال در لیگ برتر بازی کرده بودم یک جورایی این حضور مجدد شیرین بود. امیدوارم از بازی بعد این حضور با گلزنی هم همراه باشد.»
مهاجم این فصل نفت تهران درباره این که چه شرایطی در حال حاضر دارد گفت:« امسال شرایط تا این لحظه خوب بوده و من هم باید بیشتر از قبل تمرکز داشته باشم و به نظرم دست خودم است که با تلاش زیاد بتوانم به آنچه می خواهم برسم.»
او درباره این که چقدر این شانس را برای خودش قائل است که در تفکرات تاکتیکی علی کریمی جای بگیرد افزود:« به نظر من علی آقا(کریمی) مربی است که هر کسی را خوب تمرین کند و آماده تر باشد به زمین می فرستد. من دفعه قبل هم که با علی آقا یک ماه کار کردم سبک کاری ایشان به شکلی بود که آدم فکر می کند یک مربی خارجی دارد کار می کند. چون همه چی در تیم علی آقا بر روی نظم و قانون Law است و هرکسی خوب باشد بازی می کند. این سبک خیلی خوب است و بازیکنان از آن لذت می برند چرا که می دانند مربی آن ها را در تمرین نگاه می کند. این که مربی به بازیکن اول تا بیست و چهارم نگاه عادلانه و یکسان دارد به بازیکنان انگیزه بالایی می دهد.»
منوچهری با اشاره به شرایط تیم نفت و حضور علی کریمی روی نیمکت این تیم گفت:« من خیلی به این تیم امیدوارم هرچند کم و کاستی هایی مثل کمبود بازیکن هست و یا اینکه فوتبال یک پروسه زمان بر است. نباید بگوییم چون تیم در اولین هفته با علی آقا مساوی کرده اگر پیکان را نبرد پس نفت تیم نفت مشکل دارد یا علی آقا کارش را خوب انجام نداده است.تیم نفت احتیاج به آرامش دارد و امیدوارم مالکان باشگاه این آرامش را به تیم بدهند اگر این اتفاق رخ بدهد من معتقدم که نفت در یکی دو سال آینده با علی آقا می تواند حرف های زیادی داشته باشد.»
مهاجم تیم نفت در انتها نیز درباره بازی هفته هفتم این تیم که روز جمعه برابر پیکان برگزار می شود گفت:« تمرینات خوبی را پشن سرگذاشتیم و همه در این دو هفته خوب بوده است. ما در برابر پیکان تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود، اسم بزرگی روی نیمکت نفت حضور و تیممان بازیکنان خوب و توانمندی دارد. امیدوارم و توانایی این را داریم که از این بازی یک نتیجه خوب بگیریم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟