صالح: باید با استقلال هم همین‌طور بازی می‌کردیم

اغراق نیست اگر بگوییم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران و البته یکی از بهترین تیم‌های آسیا است، تیمی که با سبکی که فوتبال بازی می‌کند می‌تواند هر حریفی را حتی در بازی‌های لیگ قهرمانان شکست بدهد.
او ادامه داد: واقعا در طول هفته و بعد از شکست بدی که برابر بادران در جام‌حذفی خوردیم بسیار متمرکز تمریناتمان را دنبال کردیم و واقعا باید از بچه‌ها تشکر کنم که در تمام نقاط به خوبی وظایفشان را انجام دادند. ذکر این نکته هم ضروری است که همیشه پرسپولیس و برانکو نتایج خوبی به دست آورده است و این موضوع در پیروزی ما در بازی این هفته بسیار مهم بود.
مربی پیکان در مورد سیستم تیمش در بازی با پرسپولیس می‌گوید: اولین هدف ما این بود که برابر پرسپولیس سازمان دفاعی‌مان را حفظ کنیم، چند لایه دفاع کنیم و گل نخوریم. اگر گل می‌خوردیم سازمان دفاعی‌مان به هم می‌ریخت و دیگر بازگشت به بازی خیلی سخت بود.
وی افزود: پرسپولیس تیمی است که فعلا برای موفقیت جلوی آن باید به خوبی دفاع کرد. ما کاملا در زمین فشرده بازی کردیم و فکر می‌کنم سازمان دفاعی بسیار خوبی داشتیم. منظور من از سازمان دفاعی، دفاع کردن از نوک حمله تا خط دروازه است و شما دیدید ما در این بازی بارها در همان جلوی زمین حملات پرسپولیس را خنثی کردیم.
صالح در مورد شرایط پرسپولیس می‌گوید: شرایط پرسپولیس طوری است که شکست دادن آن بسیار سخت است، شما می‌بینید که پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در بازی‌های لیگ قهرمانان هم نمایش بسیار خوبی دارد و به نظر من در آن بازی‌ها هم هر حریفی را می‌تواند شکست دهد.
مربی پیکان در مورد اینکه زمانی که در استقلال Esteghlal مربیگری می‌کرد هم پیشنهاد داده بود تیمش برابر پرسپولیس با همین سیستم بازی کند تا موفق شود هم گفت: حرف شما درست است و من زمانی که در استقلال هم مربیگری می‌کردم پیشنهاد داده بود که دفاعی بازی کنیم تا بتوانیم موفق شویم اما مجموعه تصمیم دیگری گرفت. شما ببینید که پرسپولیس همان پرسپولیس است و تازه نسبت به دو سال گذشته قدرتمندتر هم شده است چراکه بازیکنان خوبی جذب کرده است. وقتی با پیکان توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم شاید با استقلال هم با ارائه سیستم دفاعی می‌توانستیم همین کار را بکنیم.
صالح در مورد جدایی سیامک نعمتی و گادوین منشا و نیمکت‌نشینی در پرسپولیس می‌گوید: این یک تصمیم شخصی است که نمی‌شود ایرادی از آنها گرفت. اما من خودم فکر می‌کنم اگر آنها یک فصل دیگر در پیکان می‌ماندند هم شرایط خودشان بهتر می‌شد و هم می‌توانستند بیشتر به ما کمک کنند.
او در مورد ادامه بازی‌های این تیم می‌گوید: این تازه شروع کار است و برای اینکه ثابت کنیم تیم خوبی هستیم باید در هفته‌های بعد هم نتایج خوبی بگیریم. مطمئنا چیزی برای ما تمام نشده است و اتفاقا من فکر می‌کنم بازی با نفت از پرسپولیس مهمتر است چراکه باید نشان دهیم که تیم خوبی هستیم.
صالح در پایان گفت: واقعا جا دارد از مجموعه پیکان تشکر کنم چراکه در روزهایی که ما خوب نتیجه نمی گرفتیم ما را حمایت کردند. امیدوارم نتایج خوب پیکان از این هفته شروع شود تا ثابت کنیم یکی از تیم‌های خوب لیگ‌برتر هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟