بهترین فرصت خودنمایی برای برزیلی‌های سپاهان

لی اولیویرا در چارچوب دروازه، ژایرو رودریگوئز در دفاع میانی و رافائل کریولارو در پست هافبک تهاجمی سه برزیلی سپاهان هستند، که در هفته های گذشته عملکرد پرنوسانی ارائه داده اند.
لی اولیویرا؛ یک روز نجات دهنده یک روز نابودگر
غیبت لی اولیویرا در سه دیدار ابتدایی که به دلیل مصدومیت همسترینگ اتفاق افتاد، پاشنه آشیل طلایی پوشان شد و آنها در سه دیدار 6 گل خوردند. با بازگشت اولیویرا در دربی اصفهان این گلر برزیلی یک تنه موفق به دفع حملات پردامنه ذوب آهنی ها شد و بی شک برترین بازیکن میدان و عامل اصلی پیروزی طلایی پوشان بود، اما در ادامه و در دو دیدار برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی و همینطور فولادخوزستان شاهد نمایش ضعیفی از این دروازه بان بودیم. شاید اگر اولیویرا دفع مناسبی روی ضربه ایستگاهی کرار در مسابقات جام حذفی داشت، حالا سپاهانی ها در جام حذفی حضور داشتند.
ژایرو رودریگوئز؛ اعتماد کرانچار جواب می‌دهد؟
ژایرو در پنجره تابستانی پیش فصل از لیگ آذربایجان به سپاهان پیوست؛ در ابتدای حضور این بازیکن انتقادات زیادی نسبت به شرایط بدنی این بازیکن وجود داشت، اما کرانچار معتقد است که این بازیکن به تدریج در ترکیب تیم جای خود را پیدا خواهد کرد. کرانچار در هفته های گذشته از زوج ژایرو و پورقاز در قلب خط دفاعی خود استفاده کرده، اما 8 بار باز شدن دروازه این تیم که تفاضل گل 4- را برای طلایی پوشان در پی داشته، نمی تواند کارنامه خوبی برای این بازیکن باشد.
رفائل کریولارو؛ هنوز هیچ !
کریولارو از لیگ دسته دوم پرتغال و به واسطه عملکرد خوبی که در سال 2013 و با پیراهن ویتوریا گیمارش ثبت کرد، دو روز پیش از آغاز رقابت های لیگ هفدهم به جمع طلایی پوشان اضافه شد، تا کرانچار نتواند به دلیل عدم آمادگی از او بهره ببرد. این بازیکن تا پیش از دیدار برابر پرسپولیس علیرغم اینکه در دیدار برابر فولادخوزستان هم به طور ثابت به میدان رفت، هنوز نتوانسته نمایشی در خور توجه ارائه دهد.
سپاهان در حال حاضر رتبه نازل سیزدهم را با 6 امتیاز در اختیار دارد و روز آینده در صورت شکست برابر پرسپولیس شرایط به مراتب دشوارتری را تجربه خواهد کرد.
اولیویرا که پیش تر توانایی‌های خود را نشان داده، روز آینده این فرصت را در اختیار دارد که بار دیگر اعتماد از دست رفته خود را میان هواداران بازگرداند. دو برزیلی دیگر سپاهان اما تاکنون نتوانسته اند نمایش های چشم گیری ارائه دهند، اما روز آینده در ورزشگاه نقش جهان و در دیداری که برای کرانچار و هواداران سپاهان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، این فرصت را دارند تا نشان دهند انتخاب آنها اشتباه نبوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟