ناصحی: می‌خواهیم پدیده لیگ باشیم نه پدیده مشهد

رضا ناصحی در خصوص عدم حضورش در دیدار مهم مقابل تراکتور اینطور توضیح می‌دهد: صبح بازی انگشت پایم به پایه تخت برخورد کرد و پزشکان تیم هرچه تلاش کردند تا من را به این بازی برسانند نشد. نمی‌توانستم لحظه‌ای استوک را در پایم تحمل کنم، هرچند که اسپری بی‌حسی به پایم زده بودند. با صلاحدید آقای مهاجری و نظر پزشکان از لیست بیرون ماندم و نتوانستم در این بازی به میدان بروم؛ اما از اینکه بازیکنان پدیده توانستند پیروز میدان باشند خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و ما نه تنها پدیده مشهد باشیم، بلکه پدیده لیگ لقب بگیریم.
او درباره درگیری محمدرضا خلعتبری هم می‌گوید: ما از حریف پیش بودیم و محمدرضا نباید اینطور رفتار می‌کرد. باید صبوری می‌کرد و کارت قرمز از داور دریافت نمی‌کرد، چراکه ما در بازی‌های آینده به خلعتبری نیاز داریم و حالا که خوب نتیجه‌ می‌گیریم نباید کوچکترین خللی در تیم بابت چنین اتفاقاتی رقم بخورد.
مدافع پدیده درباره جوان‌های تیمشان و نتایجی که کسب کردند هم خاطرنشان کرد: امیدوارم با بازی خوبی که بازیکنان در چند بازی اخیر داشتند، کادرفنی تیم‌ملی نیم نگاهی به تیم پدیده داشته باشد، حیف است از بین جوان‌هایی که در پدیده حضور دارند کسی در لیست تیم‌ملی نباشند.
ناصحی در پایان به مقایسه فصل گذشته تیم پدیده و امسال پرداخت و گفت: پدیده سال گذشته هم نتایج خوبی گرفت؛ اما یکسری اتفاقات اجازه نداد تا نتایجی در خور شخصیت پدیده کسب کنیم و امسال با اتفاقاتی که تا به اینجا برایمان رخ داده، توانستیم پدیده‌ای در خور نامش را به معرض نمایش بگذاریم. همه از مسئولین باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و حتی تدارکات بگیرید تا هواداران تمام توان و انرژی‌شان را می‌گذارند تا پدیده بهترین نتیجه را برای فوتبال مشهد رقم بزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟