عباسیان: گلم در جام حذفی زنده شد

معین عباسیان که در هفته‌های گذشته گل های خوبی برای تیمش زده بود در دیدار با تراکتور به علت مصدومیت رضا ناصحی یک خط عقب‌تر آمد و ماموریت دفاع را برعهده گرفت. او درباره تغییر پستش از هافبک به دفاع به ورزش Sport سه می گوید: پیش از بازی رضا ناصحی دچار مصدومیت از ناحیه انگشت پا شد و نمی توانست بازی کند به همین دلیل من یک خط عقب تر آمدم و جای او را پر کردم.
او در پاسخ به سوالی که آیا دوست نداشت در پست خودش بازی می کرد و مجددا به تراکتور گل می زد گفت: اینکه شما در کدام پست بازی کنید به نظرات کادرفنی و نیاز تیم برمی گردد. من دستورات آقای مهاجری را مو به مو در زمین اجرا کردم اگرچه دوست داشتم جلوتر می رفتم و گلزنی هم می کردم اما خب نشد و سایر بازیکنان تیم این وظیفه را برعهده گرفتند.
وی اضافه کرد: با پیروزی در این مسابقه گلم در جام حذفی زنده شد و خوشحالم که جبران آن شکست را در این بازی آن هم با قدرت داشتیم.
عباسیان درباره دیدار با پارس جنوبی جم تیم صدرنشین جدول هم گفت: همیشه بازی تیم های اول و دوم جدول یکی از سخت ترین و پرهیجان ترین بازی هاست. پارس تا به حال هیچ باختی نداشته و آنها در دیدارهای خانگی با نتایج پرگل حریفانشان را شکست داده اند و ما می خواهیم اولین تیمی باشیم که باعث توقف آنها می شویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟