مصدومان استقلال آماده مصاف با سپیدرود

همین که ناکامی های متوالی استقلال Esteghlal با توقف این تیم برابر ذوب آهن و قعرنشینی در جدول رده بندی ادامه پیدا کرد علیرضا منصوریان از سمت خود استعفا داد تا جدایی تلخی با تیم محبوبش داشته باشد. سرمربی جوان استقلال که با بحران های زیادی در این هفته ها دست و پنجه نرم کرد بیشترین لطمه را از مصدومیت مهره های کلیدی خورد، جایی که با رفتن او حالا یکی پس از دیگری زمینه بازگشت آنها به تمرینات فراهم می شود.

در شرایطی که استقلال خود را برای بازی با سپیدرود در هفته هشتم آماده می کند از اردوی این تیم خبر می رسد نفراتی مثل داریوش شجاعیان ، امید ابراهیمی حتی مجید حسینی با رسیدن به فرم مطلوب بدنی شانس زیادی برای بازگشت به ترکیب اصلی دارند ضمن این که سجاد شهباززاده هم توانایی بازی 30 دقیقه ای در نیمه دوم را دارد تا درصورت صلاحدید مربیان موقت تیم در رشت به میدان برود.

بازگشتی که اگر زودتر اتفاق می افتاد چه بسا می توانست به داد منصوریان هم برسد تا او مجبور به استعفا و کنار رفتن از استقلال نشود اما وقتی که این مربی رفت مصدومان هم یکی پس از دیگری مجوز بازگشت دریافت کرده و در تمرینات با انگیزه خاص برای بازی با سپیدرود آماده می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟