کمیته فنی سرمربی استقلال را تعیین می کند

5 روز از استعفای علیرضا منصوریان می گذرد و هنوز تکلیف سرمربی آینده باشگاه استقلال Esteghlal مشخص نیست. این در حالی است که ظرف روزهای گذشته اسامی مربیان خارجی و ایرانی زیادی برای رسیدن به سمت سرمربیگری استقلال مطرح شده است.

اما آخرین اخبار Latest NEWS از باشگاه استقلال حاکی است که تکلیف سرمربی آینده آبی های تهران توسط کمیته فنی این باشگاه مشخص خواهد شد. نکته قابل توجه این است که باشگاه استقلال هرگز به طور رسمی نام اعضای این کمیته را اعلام نکرده است هرچند پیگیری های ژورنالیستی نشان می دهد که این کمیته از 5 پیشکسوت خوشنام استقلالی تشکیل شده است.

با این وصف و براساس اخباری که از درون باشگاه استقلال بیرون آمده این کمیته مسئولیت انتخاب سرمربی آینده این تیم را به عهده دارد و از میان اسامی و گزینه های مطرح شده یک نفر را انتخاب خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که کمیته فنی استقلال کدام گزینه را انتخاب کرده است هرچند به نظر می رسد این کمیته به گزینه نهایی نزدیک شده است. نکته لازم به ذکر دیگر این که انتخاب نهایی در این کمیته در شرایطی انجام می شود که مدیران باشگاه توانسته باشند توافقات اولیه را با مربی مذکور به خصوص در رابطه با مسایل مالی انجام داده باشند.

با وجود آن که خبر می رسد کمیته فنی استقلال به انتخاب گزینه نهایی نزدیک شده است اما ممکن است هر آن و با توجه به شرایطی که وجود دارد گزینه دیگری جایگزین شود. آنچه تا امروز مشخص شده این است که گزینه استقلال یک مربی خارجی است هرچند همانطور که گفته شد ممکن است در دقیقه نود نام یک مربی ایرانی به عنوان سرمربی از اتاق کمیته فنی خارج شود چرا که انتخاب مربی خارجی مستلزم توافقات مالی و مسایل کلان مدیریتی است که شاید در زمان محدودی که استقلال دارد فعلا محقق نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟