سیمئونه: محرومیت باعث پیشرفت اتلتیکو شده است

اتلتیکو به خاطر تخلف در جذب بازیکنان زیر 18 سال، از دو پنجره نقل و انتقالاتی قبل محروم بود و در سال 2017 موفق به جذب بازیکن نشد. با این حال، آنها با کسب پیروزی مقابل سویا ، در رده دوم جدول لالیگا قرار دارند و سیمئونه معتقد است که تیمش نسبت به قبل محرومیت پیشرفت کرده است.
او گفت:" ما شرایط منفی که برایمان به وجود آمده بود استفاده کردیم. محرومیت از جذب بازیکن باعث شد تا تمرکزمان را روی تقویت بازیکنان فعلی بگذاریم، توماس، ویتو، لوکاس هررناندس و کورئا پیشرفت کرده اند. این موضوع باعث شده تا ما توان رقابت داشته باشیم. حالا رقابت بیشتری در تیم نیز به وجود آمده است."
با پایان محرومیت اتلتیکو در ژانویه، دیگو کاستا به جمع بازیکنان روخی بلانکو اضافه خواهد شد و سیمئونه در این رابطه گفت:" اضافه شدن دیگو کاستا باعث خوشحالی ماست. اینکه بازیکنی با کیفیت وسطح فنی او به تیم ما اضافه شده است. البته هنوز گام‌هایی باقی مانده تا این انتقال رسمی شود، گام‌هایی که دیگر به ما بستگی ندارد."
سیمئونه درباره جو ورزشگاه جدید تیمش گفت:" هواداران در حال هماهنگ شدن با این ورزشگاه هستند و جو ورزشگاه فوق العاده است. فریادهای مردم را شنیدید؟ فوق العاده است. مثل سیرک‌های قدیم رم بود. راستش را بخواهید هیجان زده شدم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟