تارتار: تا الان به احترام علی دایی سکوت کردم!

درباره دیدار پارس جنوبی مقابل سایپا، حاشیه آخر بازی بر سر پنالتی که اعلام شد، اعتراض های علی دایی، رقابت با پدیده در هفته هشتم و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:
در دقایق پایانی خوب بازی نکردیم
تیم ما با توجه به مصدومیت برخی بازیکنان، تغییرات زیادی مقابل سایپا داشتیم. با این حال تا دقیقه 70 عملکرد قابل قبولی داشتیم و می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. ما بازی را تحت کنترل خود داشتیم و با اینکه درخانه حریف بودیم، عملکردمان خوب بود. در دقایق پایانی اما بازیکنانی که تعویضی وارد زمین شدند، نتوانستند چندان خوب کار کنند. از این رو سایپا روبه بازی مستقیم آورد و احساسی عمل کرد. خوشبختانه با اینکه گل خوردیم، در دقایق پایانی توانستیم گل تساوی را بزنیم و با امتیاز زمین را ترک کنیم.
شجاعت زرگر را تحسین می کنم
باید اقدام شجاعانه حسین زرگر داور مسابقه را تحسین کنیم که در آن دقیقه پنالتی گرفت. واقعا کاری که زرگر مقابل تیم علی دایی انجام داد، باید الگویی برای داوران باشد. من ابتدا روی صحنه شک داشتم و هیچ اظهارنظری نکردم؛ اما بعد که فیلم بازی را دیدیم، متوجه شدم کاملا پنالتی بوده است. من حتی از طریق یکی از دوستانم فیلم بازی را به ایتالیا فرستادم و کارشناسان ایتالیایی نیز صحت تصمیم داور را اعلام کردند. کارشناسان داخلی مانند آقای عسگری، غیاثی و نوید مظفری نیز صحنه را تایید کردند. به شجاعت حسین زرگر درود می فرستم که عدالت راجاری کرد.
همیشه به داوری احترام گذاشتم
من سال های سال است که در لیگ برتر و با تیم های متعددی حاضر بوده ام. در پارس جنوبی جم هم برخی از تصمیمات داوری ما را متضرر کرده و کارشناسان هم روی آن صحه گذاشتند. نمونه اش در بازی با پیکان – گسترش فولاد و استقلال. حتی فصل گذشته هم که در لیگ یک قهرمان شدیم در چند بازی اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد اما همواره انتقادها و گلایه هایم در جهت بهبود وضعیت داوری کشور است و اگر حرفی هم زده ام برای نزدیک شدن به اجرای عدالت بوده و نه خراب کردن داور. واقعیت این است هر چه به داوری احترام بگذاریم و شخصیت بدهیم به عدالت در میدان مسابقه نزدیک خواهیم شد.
دایی رفیق قدیمی ام است
علی دایی رفیق قدیمی من است و در کلاس های مربیگری هم اتاق هستیم. با هم رفاقت نزدیکی داریم، بعد از صحنه پنالتی علی قسم خورد که پنالتی اتفاق نیفتاده ولی من حرفی نزدم و این فقط به احترام علی دایی بود. با اینکه فیلم بازی را تماشا کردم و متوجه شدم صحنه درست است اما نظر علی دایی تحت هر شرایطی برایم محترم است.
از عملکرد تیم مقابل سایپا راضی نیستم
من از عملکرد تیمم مقابل سایپا راضی نیستم. در این بازی خوب کار نکردیم؛ با این حال تغییراتی داشتیم که باعث شد بازی همیشگی را ارائه ندهیم و فرصت مناسبی را برای زیاد کردن اختلاف در صدرجدول از دست دادیم.
هدف ما بقا در لیگ است!
واقعیت این است که در شرایطی کنونی پارس جنوبی با هیچ تیمی رقابت ندارد. هدف ما این است که در لیگ برتر بمانیم و این را از اول فصل اعلام کردیم. خوشبختانه شرایط طوری رقم خورده که در بالای جدول باشیم و این شرایط را هم دوست داریم و برایمان شیرین است. امیدوار هستیم این رقابت را ادامه دهیم.
هواداران ورزشگاه را مقابل پدیده پر کنند
پدیده نشان داده که تیم خیلی خوبی است. آنها فوتبال بازی می کنند و ما از این موضوع استقبال می کنیم. تیم ما بازیسازی را از عقب انجام می دهد و در این شرایط سعی می کنیم بازی خوبی را انجام دهیم. از هواداران می خواهیم که حمایت کنند. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند، قطعا رقابت ما در جدول با پدیده بیشتر از استقلال Esteghlal است و از آنها می خواهم در بازی با پدیده ورزشگاه را پر کنند و روحیه بدهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟