جماعتی: پا به غدیر گذاشتم تمام خاطراتم زنده شد

مدافع چپ باسابقه سپیدرودی ها در رابطه با دیدار اخیر این تیم در خوزستان گفت: ما می دانستیم بازی بسیار سختی مقابل استقلال Esteghlal خوزستان در آن شرایط آب و هوایی داریم در ضمن تیمی که عبدالله ویسی سرمربی آن است بیشتر به فکر حمله و تحت فشار قرار دادن حریفش است. ضمن اینکه آنها در دیدار قبلی شان شکست تلخی داشتند و به دنبال جبران آن بودند. ما باتوجه به تدابیری که سرمربی تیم مان داشت و به تیم منتقل شد توانستیم از شرایط سخت خوزستان و این بازی گذر کنیم. هدفمان گرفتن امتیاز از استقلالی ها آن هم با وجود شرایط بد آب و هوایی آنجا بود.
او در رابطه با نتایج تیمش گفت: ما در این چند بازی روند رو به رشد خوبی داشتیم و توانستیم در این 3، 4 هفته امتیازات خوبی کسب کنیم و هفته به هفته شرایطمان مساعد می شود و روی دور نتیجه گیری قرار گرفته ایم. تیم سپیدرود دو سال پیش در لیگ دو بود و اکنون 50، 60درصد تیم همان هستند و عوض نشدند. شما نگاه کنید سال گذشته لیگ یک و امسال لیگ برتر قطعا برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. ما 3 هفته سخت را پشت سر گذراندیم و گذر زمان تیم ما را در شرایط خوب قرار داده البته این را باید بگویم که ما در هفته های اول هم خوب بازی می کردیم و فقط بدشانس بودیم که نمی توانستیم امتیاز بگیریم. بچه های تیم یک به یک به هم ایمان داشتند و به مربی مان اعتقاد داشتیم و می دانستیم که دستیابی به موفقیت دور از دسترس نیست و در چند بازی اخیر این را به اثبات رساندیم.
کاپیتان سابق فولادی ها در رابطه با بازگشت به اهواز و بازی در ورزشگاه غدیر گفت: بعد از چند سال به خوزستان و زمینی که در آن فوتبال بازی می کردم که قبلش تختی و بعد هم غدیر بود برگشتم و خاطرات خوبم با فولاد قهرمانی، کسب سهمیه آسیایی، بازی های آسیایی و همه و همه برایم تداعی شد. من روزهای خوبی در فولاد داشتم که با برگشتنم به اهواز برایم زنده شد
او درباره بازی پیش روی سپیدرودی ها برابر استقلال تهران گفت: یکی از سخت ترین بازی های نیم فصل ما با استقلال است و تمام تمرکزمان را گذاشتیم که با سربلندی از این بازی بیرون بیاییم. استقلال تیم خطرناکی است و شک نکنید؛ این تیم بازیکنان باتجربه ای دارد و تیم قابل احترامی است و مطمئنا یکی از سخت ترین روزهای سپیدروی هاست. ما با تمرکز بالا پا به این مسابقات می گذاریم و گول این صحبت ها که آنها اکنون انتهای جدول هستند و سرمربی ندارند را نمی خوریم. مطمئنا چنین تیم هایی خطرناک تر از سایر رقبا هستند.
جماعتی در پایان گفت: سپیدرود هرچه دارد از هواداران خودش دارد. هوادارانی که چه در گرما و چه در سرما به ورزشگاه می آیند و جانانه از سپیدرود حمایت می کنند. ما در 3 بازی که امتیاز نداشتیم با قوت قلب همین هواداران توانستیم روی پا بایستیم و اولین بردمان را در رشت کسب کنیم و در جایگاه خوبی حضور داشته باشیم. از هواداران رشت می خواهم که به این بازی بیایند و فقط تیم خودشان را تشویق کنند و در بازی با استقلال ما را تنها نگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟