فاجعه‌ای که در بازی نساجی- ملوان اتفاق نیفتاد

در دیدار حساس روز گذشته بین ملوان و نساجی، تیم مهمان پس از عقب افتادن از حریف خود سراپا حمله شد تا شاید بتواند بازی را به تساوی بکشاند. آنها در حملات خود یکی از گل های خورده را نیز جبران کردند. حساسیت این بازی و سه امتیاز آن باعث شده بود تا بازیکنان انزلیچی با تمام توان راه دروازه حریف را در پیش بگیرند. بازی آنها با تمام توان باعث شد تا در صحنه هایی از بازی بازیکنان این تیم بی مهابا با حریف روبرو شوند و هیچ ترسی از به انجام رساندن بازی فیزیکی نداشته باشند. 
یکی از آن صحنه ها، اتفاق رویارویی شهریار مقانلو مهاجم ملوانان با مجتبی روشنگر دروازه بان تیم نساجی بود. اتفاقی که چیزی نمانده بود تا با خطای مهاجم سپیدپوش فاجعه ای به بار بیاورد و گلر قائمشهری ها را خانه نشین کند که با چاشنی خوش شانسی این اتفاق نیفتاد؛ اما سزای مهاجم ملوانان خروج از میدان بود که خیلی سریع توسط داور این اتفاق افتاد و مهاجم تازه به میدان آمده و تعویضی بندرنشینان، تنها دقایقی پس از حضور در میدان، راه رختکن را در پیش گرفت. شهریار مقانلو که فصل قبل برای پیکان بازی می کرد تنها اخراجی این بازی حساس بود. 
پس از مشاهده این تصویر همه فوتبالی ها به یاد مصدومیت معروف و سنگین علی دایی می افتند. مهاجم جوان آن روزهای تیم ملی در بازی های آسیایی 94 هیروشیما با خطایی اینچنینی توسط دروازه‌بان تیم ملی بحرین روبرو شد و با طحال پاره آن بازی را به اتمام رساند و تا ماه ها از میادین دور بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟