اسدی: مجبور شدم از تراکتور به AFC شکایت کنم

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار درباره شکایتش از تراکتورسازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: من سالها در تراکتورسازی بازی کردم و همیشه از جان مایه گذاشتم. حتی بازوبند مقدس کاپیتانی تراکتور را بر دست بستم و این تیم را بسیار دوست دارم. هرگز در سال های گذشته هیچ کاری نکردم که حاشیه ای برای این تیم ایجاد شود. 
وی ادامه داد: هواداران تراکتورسازی همیشه در قلب من جای داشتند و چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم. یادم نمی رود که این هواداران چقدر به من لطف و محبت داشتند و همیشه شرمنده شان بودم. اینها را گفتم تا همه بدانند هرگز قصد ندارم برای تیمی که دوستش داشته و دارم مشکل ایجاد کنم اما مسائلی ایجاد شد که بالاجبار شکایت کردم.
کاپیتان نفت آبادان درباره مشکلاتش گفت: من چک هایی از باشگاه تراکتورسازی دارم که هیچ کدام پاس نشده است. جالب اینکه به خاطر مالیاتم که برعهده باشگاه تراکتورسازی است، ممنوع الخروج شدم و به اجبار خودم این مبلغ را پرداخت کردم. این موضوع برایم واقعا سنگین تمام شد. به همین خاطر به عباسی مدیرعامل وقت باشگاه مراجعه کردم و او شفاف به من گفت: «برو شکایت کن.» هرگز قصد نداشتم این کار را انجام دهم و علیه تراکتور شکایت کنم اما مدیرعامل باشگاه چنین حرفی به من زد و با توجه به فشارهای موجود مجبور به این کار شدم.
اسدی همچنین گفت: دوست دارم هواداران تراکتورسازی واقعیت ها را بدانند. من همیشه علاقه مند بودم با تعامل و همکاری مشکلات حل شود، اما با این روند به طلبم نرسیدم. همیشه در برابر هواداران تراکتور احساس دین کردم اما انتظار دارم آنها نیز شرایط مرا درک کنند.
وی درباره شرایط نفت آبادان نیز گفت: تیم ما متاسفانه اسیر بدشانسی شده است؛ توپ های زیادی خراب کردیم و موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. انشاءالله بتوانیم در بازی آینده شرایط خوبی را رقم بزنیم و با موفقیت دل هواداران خوب مان را شاد کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟