پشنهاد گوگل : تست کن ،بازی کن !

با این قابلیت که به تازگی در چند کشور از جمله آمریکا آغاز به کار کرده، کاربران می توانند پیش از دانلود و نصب هر اپ یا بازی ده دقیقه آن را تست کنند.

اگر امکان تست برای یک بازی یا اپلیکیشن وجود داشته باشد، دکمه ای تحت عنوان Try Now را در گوگل پلی کنار دکمه Buy مشاهده خواهید کرد. با اشاره روی این دکمه فرصت ده دقیقه ای شما برای تست آن بازی آغاز می شود. بد نیست بدانید که گوگل برای تست این بازی ها هیچ گونه دانلودی انجام نداده و صرفا ده دقیقه از آن را برای شما استریم (پخش زنده) می کند.

به گزارش برخی کاربران قابلیت Try Now عاری از مشکل نیست و ممکن است در استفاده از آن با مشکل کرش کردن اپ هم مواجه شوید. اما خوشبختانه در بیشتر مواقع شاهد عملکرد خوب و روانی از استریم بازی ها با این قابلیت خواهید بود.

گفتنی است که بازی های در حال استریم شدن دارای دکمه شناوری هستند که با اشاره روی آن می توانید مدت زمان باقی مانده از تست خود را ببینید، اطلاعاتی در مورد این قابلیت مطالعه کرده و در صورت تمایل از حالت تست خارج شوید.

هر بازی یا اپلیکیشن را می توانید ده ها مرتبه تست کنید و هیچ محدودیتی برای دفعات مراجعه ندارید. اما باید بدانید که با شروع هر تست پیشرفت های شما در تست های قبلی ذخیره نخواهند شد و باید مجددا کار را از اول آغاز کنید.

حالا که با عملکرد دکمه Try Now آشنا شدید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چند بازی در آینده از آن پشتیبانی خواهند کرد و چه موقع در دسترس طیف گسترده تری از کاربران قرار خواهد گرفت. برای روشن شدن این موضوع بهتر است که تا ساعت ۱۹:۳۰ امشب و کنفرانس گوگل در سن فرانسیسکو منتظر بمانید.

 

کدخبر: 226155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟