رقابت برندهای معروف در کنگره جهانی موبایل+تصاویر

اگرچه قرار است در این رویداد بزرگ دنیای فناوری، از گوشی های هوشمند قدرتمندی رونمایی شود، اما تجربه نشان داده که علاوه بر اسمارت فون ها، از محصولات دیگری همچون تبلت، ساعت هوشمند، ربات و همچنین لپ تاپ رونمایی خواهد شد. حال شواهد حاکی از این است که شرکت ایسوس قصد دارد تا نسخه جدیدی از لپ تاپ ZenBook Pro خود را برای علاقه مندان معرفی کند.
آخرین باری که ایسوس مدل جدیدی از این لپ تاپ را عرضه کرد به سال 2015 بر می گردد و از این رو، این شرکت در نظر دارد تا فرصت پیش آمده در کنگره جهانی موبایل را غنیمت شمرده و خود را در جمع کمپانی هایی قرار دهد که محصولی را در این مراسم معرفی کرده اند.

636237863892726915


گفته می شود که این لپ تاپ ZenBook Pro UX550 نام خواهد داشت و از نمایشگر 15.6 اینچی بهره خواهد برد. در خصوص سایر مشخصه های فنی این محصول، هنوز اطلاعات دقیقی به بیرون درز نکرده است اما با استناد به ادعاهای منابع خبری می توان گفت که این لپ تاپ از نمایشگر 4K، پردازنده چهار هسته ای Core H و پردازنده گرافیکی قدرتمند انویدیا به نام GTX 1060 برخوردار خواهد بود.
البته هنوز این اطلاعات به طور رسمی توسط ایسوس تایید نشده اند و باید منتظر ماند و دید که ایسوس امسال در MWC 2017 با چه محصولاتی به روی صحنه خواهد آمد و آیا این لپ تاپ نیز در این بین جای خواهند گرفت یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟